Review: Garnier Pure Active gel de curatare cu pensula

joi, septembrie 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu stiu daca v-am mai spus pana acum dar Garnier este unul dintre brandurile pe care le prefer. Nu am folosit vreun produs care sa-mi displaca, toate produsele avand un raport calitate-pret de nota 10.
     Mi-a placut mereu politica lor de marketing, spoturile publicitare, deviza: Ai grija de tine!
    Garnier se adreseaza femeilor care se simt bine in pielea lor, dar care incearca permanent sa isi imbunatateasca aspectul exterior. Exact asta urmaresc si eu si sunt sigura ca nu sunt singura!
    Prima mea intalnire cu Garnier a avut loc in urma cu aproximativ 7 ani cand, in urma unei probleme solutionate dupa indelungi tratamente (o blefarita foarte incapatanata) cautam un demachiant bland, usor, eficient. Am vazut lotiunea demachianta pentru ochi cu extract de struguri Garnier Essentials, am intors-o pe toate partile si am achizitionat-o. Mi-a placut enorm si mi-a fost greu sa ma despart de ea dar curiozitatea m-a indemnat sa incerc si altceva iar de atunci mi-am spus ca produsele Garnier merita toata atentia mea.
    Relatia noastra a continuat si prin intermediul altor produse (unora le-am dedicat articole aici, pe blog) care m-au facut sa iubesc acest brand iar ultimul produs pe care l-am descoperit a fost Garnier Pure Active gel de curatare cu pensula.
    Am aflat de existenta sa de la Purrrs'n'boots care de fiecare data cand il mentiona intr-o postare il lauda, dar spunea ca din pacate in hypermarket-urile din tara nu se comercializeaza. 
    Am oftat, dar optimista din fire nu m-am lasat si am inceput sa-l caut. Cine stie, poate o sa-l gasesc intr-un magazin online. Si l-am gasit - pe aoro.ro.
    Cum sa nu-mi manifest entuziasmul? Daca la inceput imi faceam planul de atac si ma gandeam sa apelez la varianta "suna un prieten" care sa-l achizitioneze si sa mi-l trimita acum, era doar la un click distanta. N-am stat pe ganduri si l-am bagat rapid in cos de teama ca nu cumva sa se epuizeze stocul. Da stiu, am o problema, dar pana nu sunt sigura ca produsul ajunge in mainile mele nu am stare....
     Am plasat comanda intr-o zi de joi iar martea, curierul mi-a adus mult asteptatul colet. Atent ambalate, produsele mele asteptau sa fie puse la treaba.


    Primul lucru care m-a facut sa ma uit mirata la gelul de curatare a fost dimensiunea sa. Chiar daca are 150 ml, ma asteptam sa aiba o alta dimensiune (mai micut si butucanos) si ma intrebam daca o sa reusesc sa il manevrez in conditii optime. Eh...ne-om descurca noi....



   Produsul nu este sigilat dar are aplicat un sticker in zona capacului si as fi putut sa imi dau seama daca cineva si-ar fi manifestat curiozitatea.
    Dupa ce am ridicat capacul, am inceput sa inspectez peria care la prima vedere parea destul de dura. Ei bine, perii sai sunt confectionati intr-un material plastic moale, fin, flexibil care nu agreseaza pielea. 
   Am incercat sa o surprind cat mai fidel.



    Dupa ce l-am analizat amanuntit am trecut si la detaliile tehnice. Cum il folosesc?
    Foarte simplu: rotesc peria de 2-3 ori, il intorc si strang putin ambalajul pentru a doza cantitatea dorita dupa care rotesc in sens invers si  il utilizez. Sistemul de dozare mi se pare foarte bine conceput deoarece dupa ce am inceput sa stapanesc "tehnica" utilizarii sale reusesc sa economisesc destul de mult produs.
   Prin miscari circulare am grija sa il aplic pe toata fata iar apoi il clatesc bine-bine. 
   Experienta este deosebit de placuta deoarece pe langa o curatare temeinica beneficiez si de un masaj relaxant.
   Gelul de curatare are o culoare albastru deschis, semi-transparent si are o consistenta destul de lichida (trebuie sa fiti atente in momentul in care il aplicati deoarece exista posibilitatea ca din exces de zel sa aplicati prea mult produs).


    Are o aroma fresh, placuta cu un usor iz farmaceutic.
    Dupa prima aplicare m-a uimit efectul sau racoritor (contine menthol) care se mentine aproximativ o ora.
    Prima experienta a fost putin ciudata deoarece am crezut ca din cauza sa am reusit sa imi iau un strat de piele de pe frunte. De fapt, l-am folosit dupa o escapada pe munte in care soarele si-a facut de cap iar FPS-ul pe care l-am folosit nu a fost suficient intorcandu-ma acasa cu o frunte rosie ca o tomata. Urmarile au fost cele prezentate de mai sus.
    Am mai asteptat cateva zile dupa care l-am folosit din nou. Rezultatul a fost cu totul altul: piele curata, ten fericit.
    De fiecare data cand il folosesc ma privesc in oglinda si-mi zambesc: tenul meu radiaza chiar si dupa o zi stresanta.
   De asemenea mi se pare ca ajuta si la eliminarea punctelor negre din zona nasului, este zona in care insist mai mult. Dupa o aplicare nasul meu straluceste si-mi este recunoscator.
   Senzatia de piele care strange este prezenta asa ca, in cazul in care aveti tenul sensibil nu cred ca v-ar multumi acest aspect. Eu il folosesc (de doua ori pe saptamana) doar seara, dupa care in locul obisnuitei creme de noapte folosesc un ulei (argan sau din samburi de caise) iar in acest mod dimineata pot sa reiau rutina zilnica de ingrijire fara niciun impediment.
    Cu acneea nu am avut probleme (doar uneori inaintea "acelor" zile) dar pot sa va spun ca datorita continutului de acid salicilic am reusit sa previn aparitia "inamicilor".
    De cand il am uitat de celelalte produse destinate exfolierii pentru ca Garnier Pure Active are exclusivitate.

In cazul in care va intereseaza, lista ingredientelor:

Aqua/water, Sodium Laureth Sulfate, Decyl Glucoside, Glycerin,  Sodium Chloride, Coco-Betaine, Salicylic Acid, Caprylyol Salycilic Acid, Citric Acid, Copper PCA, Hexylene Glycol, Menthol, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Pentasodim Ethylenediamine Tetramethylene Phosphonate, Polyquaternium-47, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Edta, Vacciniummrtillus Extract/Vaccinium Myrtillus Fruit, Extract, Zinc Gluconate, Parfum/Fragrance.

    Are un pret de 26 lei si o valabilitate de 12 luni de la deschidere.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit un produs de care sunt foarte multumita. Dupa ce il folosesc pielea este curatata in profunzime si mi se pare ca are un efect iluminator. Si-a castigat locul pe piedestalul etajera din baie si cu siguranta il voi recumpara.
    Daca ar fi dupa mine, as modifica deviza Garnier din Ai grija de tine! in Are grija de tine! deoarece eu asta simt de fiecare data cand folosesc unul sau mai multe produse din gamele sale.

Voi ati folosit gelul de curatare cu pensula Garnier Pure Active
Care sunt produsele Garnier de care sunteti multumite?

Kiss Kiss Dee

   



You Might Also Like