Vinerea imbulinata #40

vineri, septembrie 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va vine sa credeti ca am ajuns la episodul cu numarul 40? 40 de imbulinari frumoase asternute pe unghiutele noastre. Wow!
    Pentru astazi, v-am pregatit o avalansa de buline colorate. Ca de obicei, m-am postat in fata ojelor mele si m-am intrebat ce-as putea sa fac. Am ales culorile vesele, le-am asezat pe masa si ideile au inceput sa vina. Dupa 10 minute imi admiram manichiura si ma rugam ca a doua zi sa ma bucur de putina lumina pentru a le putea imortaliza. Soarele s-a cam incapatanat, dar nici eu nu m-am lasat pana nu am fost multumita.
    Rezultatul? Priviti!






    Sper ca v-a placut imbulinarea de azi si va invit sa le faceti o vizita si partenerelor mele Alexia si Alexantza .

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like