10 pentru inspiratie ... #7

luni, octombrie 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Radem, glumim dar cu frigul cum ramane?
    Eu, in ultima perioada am inceput sa ma transform intr-o friguroasa. Daca inainte rezistam fara niciun efort la temperaturi cu mai multe minusuri acum, ma zgribulesc doar gandindu-ma la ele. Cred ca varsta e de vina….
   Pentru postarea de azi v-am pregatit alte zece tinute care mi se par perfecte pentru aceasta perioada cu temperaturi scazute dimineata, rdicate la pranz si (momentan) acceptabile seara.



    Observ ceva ciudat, ma simt din ce in ca mai atrasa de pantaloni, in special jeansi. De obicei fustele ma faceau sa oftez admirandu-le dar mai nou, o pereche de blugi boyfriend imi da palpitatii. Sa fiu o noua victima a lor sau a tendintelor?
    Sa nu uitam de "fenomenul" tartan. Iubesc acest imprimeu si l-as purta in toate combinatiile posibile si imposibile. Am ales cateva combinatii care sper sa va placa.

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
    Cam atat pe ziua de azi?
    Ce parere aveti despre tinutele pe care le-am ales? Care sunt preferatele voastre?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like