Cum ma relaxez intr-o zi ploioasa

sâmbătă, octombrie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi facem o mica pauza de la excursii. Astazi ne relaxam!
    Voi mi-ati dat ideea prin cautarile pe care le-ati facut aici, pe blog.
     Pentru ca toamna e pe cat de frumoasa, pe-atat de capricioasa si uneori ne tine in casa datorita zilelor ploioase m-am gandit sa va dau cateva idei care la mine functioneaza de minune.
    Recunosc ca uneori ma trezesc dis de dimineata cu planuri marete iar cand ma uit pe fereastra ma intristez. Stropii de ploaie cad alene pe pervaz, ii aud si ma gandesc ca trebuie sa-mi reorganizez programul. Dedic ziua relaxarii fiindca programul incarcat, presarat cu zile pline de agitatie cere uneori si momente de respiro.
    Primul meu gand se indreapta spre o carte buna care asteapta sa fie devorata. Da, categoric! Relaxarea incepe cu o lectura intr-o ambianta placuta.


    Un ceai fierbinte si aromat ma face sa ma scufund in asternuri si sa incep sa ma destind. Actiunea cartii ma prinde atat de mult incat uit de mine, de ganduri de problemele cotidiene. Si e atat de bine...


    In cazul in care vremea nu da semne binevoitoare aleg sa urmaresc un film vesel. In ultima perioada comediile sunt singurele filme care ma mai "prind" deoarece dramele ma intristeaza, filmele de actiune nu ma mai atrag (cu exceptia celor in care joaca Denzel Washinghton ...) iar la cele horror am renuntat de cativa ani. In cazul in care apare vreun episod din serialele pe care le urmaresc, programul e asigurat!
    Un film, ceva de rontait si totul e perfect!


    Daca imi mai ramane timp aleg si putina relaxare prin rasfat. O masca pe ten, o mani-pedi si un masaj (aici intra in scena personajul principal din viata mea) asigura un succes garantat!


    Cine mai spune ca zilele ploioase sunt urate? Nu, ziele ploioase sunt frumoase daca stii cum sa profiti de ele!

Va doresc sa aveti zile pline de zambete, fie ploaie, fie vant ....

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like