InstaMania #17

luni, octombrie 27, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Pot sa incep aceasta postare cu Brrrr? Cred ca in ultimele zile toate propozitiile mele incep in acest fel dar cum altfel  ar putea sa inceapa? In Bucuresti a nins, aici e frig si eu scutur nedumerita din cap si nu-mi vine sa cred. Inca e octombrie! De ce?
    Iar incep postarea cu nelinisti intelectuale, nu-i asa? Ei bine, trebuia sa imi exprim si aceasta nemultumire iar acum.... acum putem sa incepem!


    Alte doua saptamani au trecut ca vantul si ca gandul. Am incercat sa profit cat mai mult de vremea de afara chiar daca uneori imi doream sa stau in pat si sa lenevesc. De fiecare data ma gandeam ca o sa-mi para rau daca voi pierde o zi frumoasa fiindca vremea "turbata" bate la usa. Si cam asa a si fost...
    Daca vine vorba de o plimbare cu rolele nu spun niciodata pas. De aceasta data am pasit mai mult deoarece pista era plina cu frunze si a trebuit sa fiu foarte atenta pentru a nu ma alege cu cateva vanatai/julituri. Am scapat!


    De cand nu mai fugim in excursii, in diminetile weekendurilor sunt rasfatata cu bruschette. As putea sa mananc in cantitati industriale si tot nu m-as satura.


   Si rasfatul continua ...


    Daca ne plimbam... trbuie sa profitam si de cate un apus spectaculos. De fiecare data ne impresioneaza!



    V-am mai spus ca iubesc pastele? Dupa ce am vazut proviziile pe care le am in camara i-am propus lui Marius sa facem o saptamana a pastelor. Este de acord iar acum trebuie sa stabilim si data. Eu sunt foarte entuziasmata.
    

    Din iunie am inceput sa consm in fiecare dimineata cate un smoothie verde, verde, verde (ceea ce vedeti este doar de prezentare, recipientul meu are 800 ml) si-mi place foarte mult. Am gasit combinatia care este pe placul meu - spanac, mar, kiwi si sunt foarte multumita. Portia de vitamine este asigurata!


       Si am inceput sa alergam din nou. Nu e usor dar nu renuntam!


    Banana bread? Da, va rog! Am incercat o reteta a la Teo's Kitchen si sunt foarte multumita de rezultat!


    Ieri m-am jucat cu nuante perfecte pentru acest sezon iar rezultatul il veti vedea in curand.


    Si-am trecut la tinute de iarna...M-am reintors la "botosei", nelipsita parka si un pulover pufos... Nu credeam ca o sa le scot atat de devreme la plimbare ...


    Cam atat pentru ultimele doua saptamani. Sper ca nu v-am plicitisit si ne vedem pe Instagram! Eu sunt bydeemakeup!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like