NOTD: Combine and conquer!

miercuri, octombrie 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru postarea de azi am ales sa merg pe principiul opus celebrei zicale Divide and conquer! si am ales sa va prezint o noua combinatie castigatoare.
    Doream sa port culori de toamna care sa atraga atentia asa ca am aruncat o privire in zona ojelor si m-am intrebat cum s-ar intelege Nyx si Rimmel (Alexantza, iti multumesc pentru ca ai grija sa-mi hranesti micile obsesii). Avand in vedere faptul ca inca nu folosesc margaretele pentru a testa diferite oje, le-am aplicat rapid iar rezultatul a fost pe placul meu.
    Violet metalic, tomnatic care te cuceeste din clipa in care il zaresti!







Am folosit:
- Nyx - Inception - baza;
- Rimmel Metal Rush - 80- Purple Reign.

Simplu si de efect. Sunteti de acord cu mine?
Voua va place sa incercati combinatii de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like