OOTD: Dear autumn ...

joi, noiembrie 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Draga toamna,

    Sper ca stii ca dintre toate anotimpurile te prefer pe tine si nu contenesc cu laudele. N-as putea sa neg ca primii fulgi de nea (intr-o zi de weekend daca s-ar putea) imi atrag atentia, ca aroma proaspata si rozaliul primaverii ma atrage si vara dogoritoare ma face sa exclam Ai, ai caliente! dar tu... tu m-ai cucerit!
    Cu temperaturile tale blande, cu covorul tau de frunze multicolore cu nuantele cu care te joci cu natura... Cum sa nu te iubesc? Cum sa nu profit de fiecare clipa in care ne rasfeti si ne inviti sa iesim din casa pentru a te admira?
    Ei bine, duminica a fost una dintre acele zile in care arunci ceva comod pe tine si iesi din casa cat ai clipi. Uiti de machiaj, apelezi la un balsam de buze pentru protectie si o pereche de ochelari de soare pentru a nu speria audienta (asta in cazul meu, care chiar pot sa spun ca de Halloween am renuntat la machiaj si m-am alaturat familiei lui Casper), profiti de fiecare raza de soare si zambesti.









Am purtat:
Pulover Romwe(v-am spus ca am inceput sa port pulovere cu reni ...);
Colanti Berska;
Adidasi Decathlon;
Ochelari de soare Leonardo.


    Cam atat pe ziua de azi. Nu uitati sa profitati de zilele frumoase de toamna!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like