OOTD: Sweater & leather

marți, noiembrie 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    De ce acest titlu pentru postarea de azi? Pentru ca e una dintre combinatiile mele preferate. Orice pulover da bine alaturi de o jacheta din piele. Acum, modelele pot sa fie diferite, materiale de asemenea dar combinatia mi se pare geniala.
    Pentru postarea de astazi v-am pregatit un outfit in care am ales sa port puloverul-rochita - made with love by mom, sau cum am reusit sa o terorizez cu modelele pe care le visez noaptea si noua mea jacheta Romwe.
    Sper ca tinuta sa fie si pe placul vostru.


    Pe cat de usor mi-a fost mie sa adopt stilul "lalai" cu haine supradimensionate pe atat de greu i-a fost mamei sa se obisnuiasca cu ideea ca fiica ei nu mai poarta haine care "urla" pe ea. Puloverul-rochita pe care il port astazi a fost refacut de vreo trei ori din cauza acestei probleme. 
    Prima data mi-a spus ca l-a conceput exact asa cum imi place mie, pe corp, cambrat ... mnope... Apoi l-a refacut intrebandu-ma daca e suficient de larg... mnope... A treia oara am spus ca-i ok, desi ar fi mers cativa centimetri in plus dar... citindu-i disperarea din privire am spus ca-i magic. Si arata chiar bine nu-i asa?


    Cu jacheta de la Romwe, a fost dragoste la prima vedere dar pana la prima vedere am asteptat fix doua luni. Nu stiu ce s-a intamplat cu comanda dar m-am bucurat ca pana la urma a ajuns la mine si am putut sa ma bucur de ea pentru o scurta perioada.
    Este croita impecabil si are un material excelent. Nimic de obiectat la adresa sa.



    Palaria, a fost un chilipir pe care l-am tot vanat pe Kurtmann. Frumoasa, perfecta pentru zilele de toamna (si nu numai) m-a cucerit si am asteptat cu nerabdare clipa in care sa o scot la promenada.


Detalii, detalii ...


    Cizmulitele achizionate de pe Kalapod mi-au placut datorita detaliilor feminine dar din pacate sunt cam incomode (au o talpa destul de tare) iar pana am reusit sa le fac sa se "lase" in partea din spate imi luam o marja de eroare de cate 10 minute inainte de a pleca de acasa.




    Cam atat pe ziua de azi.
    Acum, sunt curioasa daca si voi purtati combinatii de acest gen.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like