OOTD: Yabba Dabba Blueeee

marți, noiembrie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu stiu daca v-am mai spus pana acum dar... sunt o mare iubitoare de albastru. Imi plac toate nuantele sale, imi place sa-l port in toate combinatiile posibile. Fie ca e un baby blue pentru un look inocent sau un bleumarin pentru un look mai ... rece, eu le abordez fara sa stau pe ganduri.
    Pentru postarea de azi am decis sa combin mai multe nuante de albastru, pentru ca tinutele de acest gen imi plac si exclam adesea: Yabba Dabba Blueeee!
    Sper sa fie si placul vostru.




    Jacheta pe care o port astazi mi-a sucit mintile inca din februarie. Am zarit-o in Zara dar pretul sau fabulos m-a facut sa o admir, sa oftez si sa plec. Apoi, am asteptat ca un model asemantor sa apara si la partenerii de peste mari si tari si am zambit in clipa in care am adaugat-o cos. Dupa trei saptamani de asteptare se afla in mainile mele iar eu ma declaram fericita. Material de nota 10, model perfect, detalii ireprosabile. nimic de obiectat la adresa sa.




    O helanca, doua, trei ...ia neamule daca vrei! Deviza mea din fiecare sezon rece. Ah ce mult imi plac!




    Despre mania mea vis a vis de pantalonii scurti nu are rost sa va mai povestesc, oricum vedetele postarii de azi au mai fost prezentate si in cadrul unui look mai...rock.




Am purtat:
Jacheta - aici;
Helanca - HLN(old);
Pantaloni scurti Pimkie Margot Dark Blue;
Dres - no name;
Cizme - old gift.



    Voi cum va intelegeti cu aceasta culoare? Care sunt nuantele voastre preferate?

    Kiss Kiss Dee

You Might Also Like