Recenzie: Fericirea incepe azi

joi, noiembrie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Stiu ca stiti ca-mi place sa citesc iar ofertele sunt nelimitate. Imi place sa frunzaresc librariile online, sa citesc scurte descrieri ale cartilor pana intr-un final in care o aleg pe care ma atrage cel mai mult.
     Acelasi lucru mi s-a intamplat si cu cartea pe care v-o voi rezenta astazi. Hoinaream prin libraria online pe care o vizitez adesea in cautarea unei carti usoare cu o actiune captivanta.
    Oricat de mult o iubesc pe Kate Morton, imi doream sa schimb putin actiunea pentru ca uneori ma intrista (stie sa teasa firul actiunii ca nimeni altcineva dar ideea persoanelor in etate care se "sting" incetisor pe parcusul lecturarii ma termina pur si simplu). Orele indepartate isi astepta randul dar am decis ca pauzele mici si dese sunt cheia marilor succese.
    Acestea fiind spuse am inceput cautarile si din click in click am ajuns la un titlu care mi-a atras atentia Fericirea incepe azi iar descrierea de pe coperta Intens. Periculos. Creeaza dependenta. M-a convins. Am luat-o si am asteptat cu nerabdare clipele in care sa ma relaxez alaturi de ea.


    Eh...dupa ce am parcurs cateva pagini mi-am dat seama ca am ales o carte care din pacate nu mai "compatibila" cu varsta mea. Venind de la lecturi a caror actiune se desfasura la 1900 toamna am ajuns la actiunea zilelor noastre cu fete bune si baieti rai sau fete care vor sa se cuminteasca si baieti care sunt buni dar vor sa para rai. Veti intelege mai jos despre ce e vorba.
     Totul incepe intens, in timpul unei lupte de strada (ilegala, evident) in care el...baiatul rau Travis Maddox o zareste pe ea...curioasa Abby Abernathy. In acest mod cele doua personaje principale se zaresc, scanteia aprinde focul iar pe parcursul celor 430 de pagini incep sa se cunoasca, se indragostesc si trec printr-o multime de suisuri si coborasuri tipice vietii de adolescent rebel.
    El, descris ca baiatul rau plin de tatuaje si cu comportament de mahala, ascunde sub carapacea sa un baiat bun, silitor caruia ii e frica sa se ataseze de cineva. 
    Ea, fata care se straduieste sa o ia de la zero (18 ani, va dati seama ce viata palpitanta a avut daca o ia de la zero) intr-un alt oras, la un alt colegiu. Abby pare o fata cuminte care nu isi doreste sa iasa in evidenta si tocmai acest lucru ii atrage atentia lui Trav.
    Toata actiunea este construita in jurul lor si al celor doi prieteni ai lor alaturi de care trec peste diverse probleme existentiale care adesea m-au facut sa-mi dau ochii peste cap. Probabil, daca as fi avut o varsta mai frageda as fi reusit sa empatizez cu cele doua personaje dar acum...actiunea mi s-a parut usor fortata. Autorul a exagerat putin, a incercat sa-i faca sa treaca prin prea multe impreuna iar uneori mi s-a parut ca se pierde in detalii. Trecand peste toate acestea, in clipa in care ma asteptam ca va urma o descriere ampla a unei lupte care dupa parerea mea ar fi trebuit sa fie descrisa in carte, acesta a luat o pauza. In acel moment am inceput sa rasfoiesc cartea, aveam impresia ca din greseala am omis vreo pagina dar nu, ea a venit, l-a vazut iar el...castigase lupta. De ce sa pierdem vremea cu atata suspans? 
    Ca in orice poveste de dragoste, finalul este prevezibil chiar putin cam indulcit dar, gusturile nu se discuta. 
    Aceasta a fost una dintre cartile pe care le-am parcurs cel mai repede deoarece prezenta dialogurilor te face sa inaintezi foarte repede iar dorinta de a descoperi ceva mai mult, mai intens, mai periculos te face sa speri pana la ultimele randuri.
     Daca sunteti amatoare de carti usoare (mie mi s-a parut ceva in genul celor chic-lit, poate chiar mai usoara) v-o recomand cu drag dar daca preferati carti care sa va provoace intelectual considerati-ve prevenite!
    Acum, sunt curioasa daca si voi ati citit-o si daca sunteti de acord cu mine. Ca intotdeauna, va astept comentariile!

Kiss Kiss Dee
 
    

You Might Also Like