Tentatii, reduceri si preturi fara concurenta

miercuri, noiembrie 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca saptamana trecuta Black Friday-ul mioritic m-a dezamagit, acum ma declar incantata de noile promotii pe care le-am descoperit.
    Choies ne ademeneste cu reduceri care strivesc concurenta. Pentru Black Friday ne-au pregatit o lista cu produse cu care va puteti delecta aici si de asemnea, Ziua Recunostintei va fi serbata cu preturi imbatabile pe care le puteti vizualiza  aici.
    Eu ma declar incantata si tentata de aceste oferte si ca sa va faceti o idee am ales doar sase produse care-mi fac cu ochiul.


    Pentru ca in aceasta perioada vestele pufoase sunt la mare cautare, aceasta mi-a atras atentia. Pretul de 16.90 $ mi se pare decent asa ca am adaugat-o pe wishlist si in curand cred ca o voi strecura si in cos.

Sursa

    Mi-a placut din clipa in care l-am zarit pe site iar reducerea de 68% este mai mult decat tentanta.

Sursa
     Pentru ca eu inca mai sper sa avem parte de o iarna asemanatoare cu cea de anul trecut mi-ar placea sa achizitionez un poncho. Nu am niciun obiect vestimentar de acest gen iar acesta mi se pare deosebit.

Sursa

    Cred ca frumusetea de mai jos nu mai are nevoie de alte descrieri. Mi se pare perfecta pentru sarbatori (si nu numai).

Sursa
     Animal print? Da, va rog! Un model care cu siguranta atrage atentia. 

Sursa

    Si pentru ca niciodata nu avem suficiente jachete cred ca o combinatie alb-negru e binevenita in dulapiorul meu!

Sursa

    Ei, ce parere aveti despre articolele pe care le-am ales? Va tenteaza sau ati descoperit ceva si mai atragator?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like