Black Friday haul

miercuri, decembrie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De cand n-am mai facut o postare de acest gen? Nici eu nu-mi mai aduc aminte...
    Chiar daca am fost destul de dezamagita de harababura mioritica denumita Black Friday nu am putut sa ma abtin si mi-am facut cateva cadouri pe care m-am gandit sa vi le prezint si voua.
    Desi initial pe lista mea nu se aflau foarte multe produse, mi-am permis sa intru pe mai multe site-uri de suparare pentru ca peria la care visam nu avea pretul pe care mi-l doream asa ca am facut terapie prin shopping. Cea mai buna terapie nu-i asa?
    Pregatiti-va popcornul, presimt ca va urma o postare cu multe detalii.


    Primul site care mi-a facut cu ochiul a fost Libris de unde am achizitionat rapid Maine - ultima aparitie tradusa a lui Guilllaume Musso si Yes man - deoarece ecranizarea sa mi-a placut enorm iar pretul de aproximativ 10 lei nu a putut sa treaca neobservat. Am plasat comanda vineri la prima ora iar duminica, curierul batea la usa cu coletul mult visat.


    Best deal - de la  Miniprix. Cizmele au avut o reducere de 50% (75 lei) iar eu sunt incantata de ele. Sunt lucrate impecabil, au culoarea la care visam, sunt comode iar marimea corespune. Puteam sa mai cer ceva? Am plasat comanda vineri in jurul  orei pranzului iar luni cizmulitele asteptau sa fie incaltate. In curand le veti vedea si in actiune.


    Stiti cum determinau personajele din Orele indepartate (carte scrisa de Kate Morton) daca o persoana este batrana sau nu? Daca nu ati citit cartea va spun eu. In functie de durerile pe care le acuzau. Cu cat articulatiile "scartaiau" mai tare, cu atat persoana in cauza era mai batrana. 
    De ce v-am spus asta? Pentru ca eu am un alt grafic. Cu cat o persoana se ataseaza de lucrurile pe care le are si nu doreste sa incerce lucruri noi ...cu atat sunt mai grave semnele inaintarii in varsta.
    De exemplu subsemnata: aveam un expressor de 8 ani. Nu il achizitionasem nou pentru ca ... studentia (stiti si voi: chirie, viata, bani putini ...) dar functiona. Eu eram multumita de el dar Marius a vazut oferta de pe emag.ro (130 lei) si m-a rugat sa o "analizez". Cu chiu cu vai am plasat comanda iar cand a ajuns am inceput sa stramb din nas: ca filtrul nu e ok, ca sistemul de dozare nu-mi place si nici nu l-am incercat. Dupa 2 zile m-am mobilizat si am decis sa-i dau o sansa. Ghiciti ce? Imi place!
    Cafeaua este delicioasa, dansul este dubios de silentios si singurul lucru la care am strambat din nas a fost pentru ca nu are sistemul acela prin care sa te anunte ca e pregatit sa te rasfete (un beculet verde, o palpaire, un sunet ...ceva).
    Deci da...daca inainte eram de acord cu toate noutatile acum...simt ca imbatranesc....
    Am plasat comanda vineri in jurul orei 8:00 iar coletul a ajuns in posesia mea miercuri. Binisor pentru imbulzeala de care au avut parte.


    Daca tot am avut parte de o saptamana in care coletele au venit pe banda rulanta m-am gandit sa includ in postare si coletul de pe aoro.ro. Lolita Lempika ma va insoti in aceasta iarna iar in fata Misshei (BB Cream) nu am putut sa rezist dupa ce am citit articolul Deenei.


    Mi-as fi dorit sa va prezint si o poza cu noua mea perie pe care am comandat-o de pe Remington dar....promptitudinea lor lasa de dorit. Imi pare rau. 
    De Black Friday-ul original, initial, adevarat sau cum s-ar fi numit m-am trezit fix la 4:30, nu ma intrebati de ce pentru ca nu stiu. Mi-am spus ca daca tot sunt treaza sa verific si ofertele. Bun...N-am mai cautat nimic, am intrat pe remington.ro, am vazut ca ofertele erau operate asa ca din 3 click-uri rapide am efectuat comanda cu mentiunea (livrare dupa data 1 decembrie deoarece urma sa parasesc "cuibul" si nu avea cine sa ridice coletul). Ieri, primesc sms ...vad Remington, zambesc si-mi spun ca m-au ascultat. Mhm.... mesajul ma anunta ca .... atentie cacofonie.... coletul meu urmeaza sa fie ... sa fie... sa fie procesat... Inca mai astept procesarea si o sa va anunt cam cat va dura....

    Cu aceste "jucarii" mi-am facut de cap in ultimele 2 saptamani.
    Voi ce ati reusit sa achizitionati? Cu ce va laudati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like