DIY: Coronita de Craciun

duminică, decembrie 14, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca va promisesem cateva modele pentru ornamentele de Craciun din acest an si incerc sa ma tin de cuvant. Sunt intr-o permanenta competitie cu timpul dar... cine nu e? Nu ma mai plang si va prezint primul model din editia 2014.


    Pentru astazi am avut si ajutoare asa ca as fi putut sa denumesc postarea "ce pot face mai multe maini dibace?". Alaturi de Andra, care e la fel de creativa ca si mine (daca nu, chiar mai creativa), ne-am propus sa concepem o coronita frumoasa, vesela si bineinteles aspectuoasa. Daca ne-a iesit, va la lasam pe voi sa decideti.
    De ce aveti nevoie?
- un umeras din sarma pentru a concepe suportul/rama;
- un tricou, bluza, cearceaf sau orice aveti si e mai colorat (pentru a imbraca umerasul);
- conuri de brad, anason, nuci;
- fundite (noi am achizitionat un set din auchan la un pret de aproximativ 3 lei);
- panglica (pentru mai multe fundite);
- staniol (pentru ca noi am fost rebele si am aplicat si fundite metalice);
- sarma subtire (noi am folosit sarma de cupru pe care am scos-o dintru cablu si nu, nu este usor deloc...).



    Eu sunt omul care intreaba pe toata lumea daca are umerese din metal. Sincera sa fiu, blonda din mine nici nu s-a gandit daca exista un loc din care sa le achizitionez....
     Ei bine, Andra avea! Fericire, aplauze si mult spor. Am modelat rama pe care urma sa plasam mica opera de arta si am imbracat-o intr-un tricou rosu (daca doriti sa folositi modelul nostru va sugeram sa folositi o baza verde pentru ca ar evidentia mai frumos ornamentele) dupa modelul pe care l-am detaliat aici.
    Bun... avem suportul sa trecem la treaba! Cu ajutorul sarmei subtiri am inceput sa prindem conurile, anasonul si nuca. Nuca a fost cea care a beneficiat de mai multa atentie deoarece a trebuit sa fie prinsa bine pentru a nu putea sa evadeze din "cusca" din sarma pe care i-a pregatit-o Andra.


 Apoi le-am montat pe rand pe coronita incercand sa pastram o continuitate (daca se rupea sau termina sarma, o legam si continuam).


    Dupa ce am terminat aceasta activitate am adaugat funditele cumparate si de asemenea, am adaugat si unele pe care le-am facut noi pentru ca ornamentul nostru sa fie cat mai bogat.
    Si totusi...parca lipsea ceva. In acel moment Andra a venit cu ideea salvatoare. Ce-ar fi daca am adauga niste fundite din staniol? Awesome!
    Am modelat staniolul si le-am prins cu sarma/ata iar rezultatul a fost pe placul nostru.


    Dupa cateva momente de "bibileala" coronita noastra arata cam asa:


    Noi eram incantate, ai nostri care ne-au sustinut moral o admirau si toata lumea zambea. Am mai incoronat o usa!


    Ce parere aveti despre aceasta coronita?
    Eu doresc sa va spun ca merita sa investiti putin timp si rabdare intr-un ornament pe care sa-l admirati cu mandrie. Noi suntem foarte multimite de rezultat si sper ca am reusit sa va inspiram si pe voi.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like