InstaMania #21

luni, decembrie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Sarbatorile se apropie cu pasi repezi si agitati, timpul zboara ca-n basmele cu Fat Frumos iar eu, la fel ca si voi, incerc sa profit de fiecare clipa. Parca in anii trecuti aveam mai multe momente de "respiro" dar in ultima perioada sunt intr-un jogging-sprint permanent. Oare asa pateste toata lumea?
     Iar e luni, iar incep saptamana cu nelinisti intelectuale....
     Daca e luni, e timpul pentru un nou episod din InstaMania. Am ajuns la episodul  21 si ma bucur ca reusesc sa le strecor in program pentru ca stiu ca postarile de acest gen sunt pe placul vostru.
    Gata cu vorbaria, sa incepem!


    In serile in care nu am timp/chef/spor sa gatesc apelez la solutii nesanatoase. Am inceput sa consumam din ce in ce mai rar pizza dar si cand o prindem... n-o mai lasam pana nu terminam si ultima frimitura. Sortimentul meu preferat este Hawaii.


    Si recunosc, m-a prins! Dar am facut ce-am facut si-am scapat. Raceala n-are succes cand vine vorba de persoana mea.


    In studentie, musuroiul de cartita era preferatul meu asa ca m-am gandit sa prepar unul, sa vad daca e la fel de delicios. Este yummy!


    Daca va plac aromele deosebite si ajungeti intr-un Chic Ville sau pe site-ul Chic Ville trebuie sa incercati tartele lor! Mi se par mai puternice decat cele de la Yankee Candle si sunt si mai accesibile din punct de vedere al pretului.


    Nu mi-am dat seama cat de dor mi-a fost de Guillaume Musso pana nu am pus mana pe ultima sa carte (ultima aparuta pe plai mioritic). Omul acesta este fenomenal!
     Daca nu ati citit pana acum nicio carte scrisa de el, trebuie sa o faceti! Musai si neaparat!


    Am primit si minunata perie Remington. Nu va spun mai mult decat v-am spus pe fan page. O sa-i dedic o postare lunga in care o sa va impartasesc experienta.


    Vineri am inaugurat inceperea weekendului alaturi de Deena. De fiecare data cand ne intalnim uitam de tot, abordam toate subiectele posibile si imposibile si cand ne uitam la ceas nu realizam cand a zburat timpul... Cred ca suntem sabotate!


    Sambata am decis ca ar fi cazul sa ne dezmortim si sa alergam putin. N-a fost usor dupa o tura de raceala si o temperatura destul de zgarcita dar ne-am descurcat onorabil. 


    Dupa o alergare buna, un smoothie delicios este binevenit. Am ales capsuni si banane, combinatia pe care o consider "cea mai cea".


    Este pentru prima data cand abandonez o carte pentru a incepe alta. Prima noapte a ajuns la mine la inceputul saptamanii trecute si trebuia sa aflu ce s-a intamplat. N-am putut sa ma atin si am inceput-o.


    Ieri v-am invitat la o plimbare prin Sibiu. Nu-i asa ca e de poveste?


     Gata! Sper ca v-a placut postarea de azi si va astept si pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like