NOTD: A touch of gold

luni, decembrie 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In ultima perioada fac ce fac si tot la oje aurii ajung. Imi plac atat de mult incat le-as purta mereu dar mi-e teama sa nu plictisesc. 
     Si atunci, care e solutia?
    Combinatiile, desigur! Incerc toate nebuniile, unghii accent, gradient-uri, amestecuri de diverse feluri si nu ma las pana nu sunt multumita.
    Pentru postarea de azi am pregatit o combinatie intre auriul meu preferat de la Golden Rose si cea mai noua memrbra a familiei , Wjcon - Chicago Symphony - no.04 (in cazul in care erati curioase, minunatia rezista 3 zile fara reparatii - o rezistenta destul de buna dupa parerea mea.).
     Doua unghii accent cu auriu iar restul rasfat cu Wjcon.







     Cam atat pe ziua de azi.
    Voi purtati auriu? Ce combinatii preferati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like