OOTD: Gone with the wind

marți, decembrie 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Uitasem cum e sa pozezi in timp ce incerci sa ramai in picioare in timp ce vantul bate atat de tare incat simti ca se pregateste sa te duca si pe tine ... si pe fotograf ... si tot ce mai e prin jurul tau... Ei bine, smbata mi-am reamintit.
    Chiar daca aveam o gramada de alte lucruri de facut, in momentul in care am vazut ca norii incep sa se risipeasca am inceput pregatirile pentru a va prezenta o noua tinuta iar la fina am observat ca soarele stralucea atat de puternic incat nu aveam cum sa parasesc incinta fara ochelari de soare.
    Produsele pe care le comandasem de pe brandcircus.ro (daca nu ati auzit de acest magazin online sunt de parere ca merita sa il vizitati, eu am descoperit o multuime de produse cu preturi mai mult decat prietenoase) ma asteptau nerabdatoare iar combinatiile pe care ma pregateam sa le fac ma entuziasmau.
    Ideea care imi incoltea in minte incepea sa prinda contur iar la final m-am uitat in oglinda si mi-am zambit. Aratam bine, parul statea exact asa cum imi doream iar eu era fericita.
    Am iesit din casa, am simtit "briza" dar mi-am spus ca nu are cum sa fie chiar atat de grav. Ei as! In clipa in care am ajuns la locatia in care ne propusesem sa facem pozele batea un vant ... teribil.
    Am renuntat? Nomaral ca nu! M-am ancorat bine, mi-am prins caciula si am rezistat cu stoicism.
    Imi plac pozele "aerisite" (adica cu vantul in plete) dar aici am avut parte de un adevarat razboi....


    Spuneti-mi ca mai exista persoane care isi cumpara pantaloni scurti iarna! In clipa in care i-am zarit n-am putut sa le rezist. Trebuie sa recunosc ca pretul deosebit de atractiv a contribuit la alegerea lor asa ca n-am stat pre mult pe ganduri. Materialul moale, extrem de placut m-a facut sa ii aleg pentru tinuta de azi si ma declar pur si simplu incantata!



    In acest sezon pe langa palarii, ma simt din ce in ce mai atrasa de caciuli. Daca in urma cu cativa ani preferam sa rabd frigul infermal fara sa iau in calcul ideea de a purta ceva (orice) pe capsoru-mi gol (atat la propriu cat si la figurat), acum mi se par atat de simpatice incat le port chiar si daca nu e frig.


    Puloverul Stradivarius mi-a atras atentia datorita nuantei sale placute. Mi se pare perfect pentru suprapuneri si pentru astazi am preferat sa il port alaturi de o camasa simpla bleu. 



Am purtat:
Pantaloni Scurti Stradivarius - aici;
Pulover Stradivarius Red Orange Crop - aici;
Camasa - no name;
Bocanci - Miniprix;
Caciula -H&M;
Colier statement - Appleineye;
Ochelari de soare - no name.



    Cam atat pe ziua de azi.
    Sper ca v-a placut tinuta mea purtata de vant.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like