OOTD: It's winter time!

marți, decembrie 30, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     A-nceput de ieri sa cada, cate-un fulg o gramada de zapada!
    Recunosc ca zapada din ultimele zile m-a surprins (in ciuda faptului ca bunica mea ma tot avertiza, eu ma gandeam la prognozele din anii trecuti si-i spuneam: Sa ne facem griji cand vor spune ca o sa fie mai cald pentru ca atunci va veni iarna....) dar, avand in vedere faptul ca suntem in vacanta pot spune ca ma bucur de acest peisaj feeric. Si daca avem omat, timp liber si dispozitie de iesit pe afara ce putem face? Multe fotografii, normal!
    Ziua de ieri mi-a fost dedicata mie si numai mie, asa ca peisajele de iarna vor mai astepta putin. M-am trezit de dimineata si am inceput atacul: E buna lumina? E buna lumina? Ninge prea tare? Oare ne vor iesi bine pozele? Pe la 11 am iesit din casa cu mari sperante si cu multa ambitie. Trebuie sa scoatem tot ce e mai bun din acest peisaj!
    Care a fost rezultatul? Va las pe voi sa-l evaluati!




    Am ales sa port noua mea jacheta Zara care mi se pare "cel mai cel" articol vestimentar din garderoba mea si care datorita captuselii destul de groase poate fi purtat cu succes si in aceasta perioada (din pacate acum nu mai este pe stoc dar sunt sigura cape site o sa gasiti si alte modele cel putin la fel de frumoase).



    "Rochia" crosetata a fost o surpriza care a venit din partea mamei mele. Am plans ca vreau un model cat mai aerisit (cu gauri cat mai mari) si de Craciun m-a surprins. Nu mi-a spus la ce lucreaza si cand am vazut-o m-a dat pe spate. Este exact cum imi doream!



    Cu restul articolelor vestimentare pe care le-am purtat v-ai mai intalnit iar bocancii sunt preferatii mei inca de anul trecut. Ii port in toate combinatiile posibile si imposibile si sper sa reziste cat mai mult.



Am purtat:
Jacheta Zara - aici;
Fular Tally Weijl - Kurtmann;
Rochie - Made with love by mom;
Colanti termo - Sosetaria;
Bocanci - Miniprix;
Manusi - no name.


    Cam atat pe ziua de azi. Va doresc sa va bucurati de aceste zile frumoase, sa profitati de zapada care ne rasfata in ultimele zile si sa zambiti cat mai mult!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like