OOTD: Sweet december

marți, decembrie 16, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Comanda mea a fost onorata: Asta-i decembrie pe care-l iubesc, asta-i iarna care-mi place! 
    In ultimele zile temperaturile (la ora pranzului, cel putin) sunt blande si zau daca-mi vine sa stau in casa. Ascund caciula, pitesc paltonul si ma imbrac cu jacheta pe care credeam ca o voi pune la naftalina pana in aprilie. Parasesc vizuina, imi pun ochelarii de soare si zambesc. Ce bine e!
     Nu am nimic de obiectat vis a vis de vremea de afara si zau ca nici nu ma mai sperie ninsorile. Daca tot am avut parte de zile frumoase de decembrie, as putea sa fac fata si fulgilor de nea. Mai ales daca acestia are veni in vacanta .... (AMR - 8 zile, AMR - 8 zile, yay!)
     Pentru postarea de azi am ales din nou jacheta baby blue pentru a-mi imblanzi tinuta all black pe care v-o propun. Am incercat sa fac o combinatie intre stilul rock si unul mai inocent iar rezultatul mi-a placut la nebunie.


   Imi plac pantalonii cu banda elastica in talie deoarece sunt foarte usor de purtat. Sunt comozi, nu ai probleme cu fermoarul care poate sa se desfaca si datorita materialului din care sunt confectionati nu pot fi considerati colanti. De cand ii am, au eclipsat toate celelalte perechi de pantaloni din sifonier dar cred ca toate procedam in acelasi mod in acelasi fel in clipa in care ne alegem preferatii.




    Pentru mine, descoperirea vestimentara a acestui an a fost reprezentata de palarii. Daca pana acum le evitam, acum mi se invart pupilele ca la jocuri mecanice in clipa in care le zaresc. Imi plac toate modelele de la cele mici pana la cele cu boruri late si imi doresc sa am cat mai multe.



    Cu incaltamintea pe care o port v-ati mai intalnit si anul trecut dar acum pot sa spun ca am si arat pamantul cu ajutorul lor. Datorita mie pamantul este pregatit pentru insamantare iar anul viitor recolta o sa fie bogata. 
    Ce nu facem noi pentru o locatie buna?





Am purtat:
Pantaloni Stradivarius - din pacate nu mai sunt pe stoc (din cauza reducerilor din ultima perioada) dar aici puteti gasi o multime de modele;
Helanca Stradivarius;
Jacheta - Choies;
Palarie - Yesfor;
Colier Phoenix Summer - Borealy;
Botine - Lovely Shoes.



    Sper ca v-a placut tiuta de azi si va doresc sa aveti o zi plina de zambete!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like