Preferatele lunii noiembrie

sâmbătă, decembrie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am trezit dis de dimineata hotarata sa nu mai aman nici macar o zi publicarea articolului in care va prezint preferatele lunii care s-a incheiat in urma cu o saptamana. Nu stiu cum a zburat timpul, inca ma mir ca nu am reusit sa ma mobilizez mai repede dar, gata cu scuzele, sa trecem la treaba!


    As putea sa spun ca luna noiembrie a fost luna dedicata produselor Neutrogena! Stiam ca sunt niste produse calitative dar va spun cu mana pe inima ca pe mine m-au impresionat. De la crema de fata  Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturiser despre care v-am povestit aici care spre uimirea mea,  se descurca cu brio si la temperaturi scazute, pana la cele trei produse despre care v-am vorbit aici ma declar 100% cucerita de acest brand. Mai are rost sa va spun ca adaugat produse noi pe wishlist pentru ca acum imi doresc sa le incerc pe toate?
    Raport calitate/cantitate/pret de nota 10 cu felicitari!


    Am abuzat de eyelinerul Maybelline, despre care v-am povestit cate ceva aici, deoarece am purtat destul de des machiaje cat eye cu buze colorate in nuante de fucsia sau burgundy.
     M-am reintors la vechea mea dragoste: rimelurile Maybelline. Am ales Maybelline The Colossal - Volum Express, care promite volum colosal dar dupa parerea mea...nu se compara cu Sexy Pulp de la Yves Rocher.
    Fondul de ten Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation a fost vedeta acestei luni. De fiecare data cand il foloseam primeam complimente vs-a-vis de aspectul tenului meu care arata fresh, odihnit si hidratat. Cred ca este perfect pentru iarna si-l voi folosi pana la ultimul strop. V-am povestit cate ceva despre el aici.


    Nicio luna fara Batise! Aveam o rezerva din Strenght & Shine, care este preferatul meu si l-am inceput cu inima cat un purice. Il folosesc la modul cel mai economic si sper sa nu se termine prea curand. V-am povestit cate ceva despre aceste mici minuni aici.
    Chiar daca m-am despartit de untul de corp I love ... blackberry & smoothie, inca ma mai rasfat cu scrubul din aceeasi gama. Dupa parerea mea e cea mai delicioasa aroma.
    Deodorantul Dove silk dry este cel mai bun deodorant pe care l-am folosit in ultima perioada. M-am indragostit!


     La capitolul lectura nu ma pot lauda decat cu un singur titlu pentru ca pe Coco Chanel n-o i-au in calcul. N-a fost printre preferatele mele.
    Orele indepartate a fost ultima carte pe care am lecturat-o. Daca n-as mai fi citit carti scrise de Kate Morton as fi afirmat ca e o carte buna, captivanta in care autoarea tese actiunea atat in prezent cat si in trecut (in stilu-i caracteristic) cu un final destul de imprevizibil. Mi-a placut dar, avand in vedere faptul ca am citit toate cartile sale o plasez in coada clasamentului meu.
    1. Pazitoarea tainei;
    2. Casa de la Riverton;
    3. Gradina uitata;
    4. Orele indepartate.
    Daca de sarbatori doriti sa va petreceti timpul cititnd o carte buna, va recomand sa nu o ignorati pe Kate Morton! Va va cuceri, va va duce intr-o lume de poveste condimentata cu o actiune captivanta.

    Gata! S-a dus si noiembrie, sunt sigura ca decembrie va zbura dar, sunt convinsa ca voi descoperi noi produse si in aceasta luna.
    Voi ce descoperiri ati mai facut in ultima vreme?

Kiss Kiss Si un weekend de vis!


You Might Also Like