Zece de zece din 2014

luni, decembrie 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca tot am inceput seria retrospectivelor (sambata am rememorat aventurile de care ne-am bucurat in 2014 - click, iar ieri v-am prezentat top 10 din 2014 la categoria tinute) m-am gandit sa continui traditita pe care am inceput-o anul trecut si sa va prezint zece produse de nota zece care m-au cucerit in acest an.
    Recunosc ca nici de aceasta data nu mi-a fost usor sa aleg doar zece produse dar m-am conformat si dupa indelungi momente de analiza am deliberat.
     Cele zece de zece din 2014 sunt....



    Ordinea este aleatorie deoarece fiecare produs beneficiaza de o particica egala in inima mea si pe cuvant ca n-as putea sa spun care dintre ele este "cel mai cel".
    Sa incepem!


  • Sleek Eyeshadow Palette - ma intreb si acum de ce nu le-am dat o sansa mai repede. Raportul calitate/cantitate/pret de nota 10 la care adesea se mai adauga si preturi promotionale in functie de magazinul online din care dorim sa ne achzitionam produsele. Nu am absolut nimic de obiectat la adresa lor (Din acest motiv fac parte din acest top, nu?) si pot sa spun ca in acest an au reusit sa eclipseze restul produselor pe care le am in portfard. Paletele pe care le detin sunt Storm - despre care v-am vorbit aici si Sunset - review aici.

  • Lotiunea micelara de la Garnier a fost o noua descoperire a acestui an. Daca nu ma insel am achizitionat-o la o oferta promotionala din DM cu 18 lei, am ajuns acasa si am testat-o si dupa o saptamana am mers si am mai achizitionat una asa...de rezerva. Imi place enorm si sunt foarte multumita de ea (va spun sincer ca eu nu am sesizat nicio diferenta in privinta calitatii intre Garnier si Bioderma Sensibio).

  • Uscat - Sampon uscat - Sampon uscat Batiste - sa mai spun ceva? Aceste produse sunt o binecuvantare pentru parul meu (daca imi citit blogul stiti ca sebumul este cel mai fidel "prieten" al scalpului meu si nu ma paraseste indiferent de sezon). Cu aceasta ocazie doresc sa-i multumesc din nou Alexantzei care mi le-a trimis pe vremea in care nu se gaseau pe plaiurile noastre. Dintre toate produsele de acest gen pe care le-am incercat pana acum, Batiste e cel mai bun! Nu incarca firul de par, nu ai acea senzatie de curat murdar si chiar daca uneori aplic o cantitate mai mare nu am probleme cu reziduurile. V-am povestit cate ceva despre ele aici.

  • Trind a fost o surpriza in viata mea! A aparut pe nepusa masa si l-am folosit fara sa-mi dau seama ca el este cel care are grija de unghiile mele si prelungeste rezistenta ojelor.V-am povestit cate ceva despre el aici si va spun ca este in continuare alturi de mine, il folosesc de fiecare data cand aplic oja si din fericire dupa aproape un an are aceeasi consistenta si aceleasi efecte.

  • Laptele de corp Victoria's Secret a fost o noua descoperire a acestui an. Mereu ma tentau produsele atat de laudate de toata lumea dar niciodata nu am avut curajul sale dau o sansa. Noroc cu Deena care m-a cadorisit cu una bucata lapte de corp Pure Seduction. Il iubesc, imi place atat la capitolul hidratare cat si aroma sa. V-am povestit cate ceva despre el aici.

  • Crema 2 in 1 pentru infrumusetarea mainilor si unghiilor de la Yves Rocher este una dintre cele mai bune creme de maini pe care le-am incercat pana acum. stiu ca am mai afirmat acest lucru si in alte postari dar tin sa precizez si acum, are o aroma care nu este deloc pe placul meu dar ... aceasta minune se absoarbe rapid iar pielea ramane fna, catifelata, hidratata. Pretul este acceptabil asa ca nu pot sa-i ofer decat 10.

  • Ojele de la Rimmel au fost o redescoperire. Desi aveau nuante superbe, in urma cu cativa ani am decis ca nu are rost sa le mai achizitionez deoarece nu excelau la capitolul rezistenta. Ei bine, doresc sa va spun ca de cand am pus mana pe Space Dust il port cel putin de doua ori pe luna si-l iubesc la nebunie. Rezista excelent iar nuanta Moon Walking ma face sa zambesc de fiecare data cand imi privesc unghiile. V-am prezentat o manichiura cu dansa aici.

  • Unturile de corp I love ... au arome deosebite, sunt hidratante si perfecte pentru orice sezon. Toate sortimentele pe care le-am incercat pana acum mi-au placut enorm asa ca da, isi merita pe deplin locul in cadrul acestei postari.

  • Crema hidratanta Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturiser - nu va puteti imagina cat de mult imi place aceasta crema. Desi la inceput eram sceptica in privinta capacitatii sale de hidratare in sezonul rece doresc sa va spun ca e excelenta. In acest moment doresc sa va spun ca nu mai vreau sa incerc o alta crema, simt ca mi-am gasit sufletul perche. V-am povestit despre dansa aici.

  • Golden Rose Mineral Terracotta Powder este cea care incheie topul celor zece de zece din 2014. Este perfecta pentru conturare, are o cantitate uriasa pe care nu stiu zau cand voi reusi sa o termin si un pret foarte prietenos. As putea sa ii mai cer ceva? V-am povestit mai multe despre ea aici.
    Gata! S-a dus si 2014, s-au terminat si cuvintele pe care le aveam alocate pentru postarea de azi. Desi imi propusesem sa fac o postare scurta am reusit sa vorbesc din nou ca o moara stricata. N-am ce face! Sunt entuziasmata, produsele sunt excelente si n-am putut sa ma abtin!

Sper ca nu v-am plictisit (prea tare) si sunt foarte curioasa care sunt produsele care v-au cucerit in 2014.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like