Laura Biagiotti Due Uomo sau Nautica Voyage N-83? Voi ce alegeti?

joi, ianuarie 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca nu sunt singura persoana care sta si se gandeste la un cadou potrivit pentru persoana iubita inaintea fiecarei sarbatori. Eu imi fac adesea probleme intrebandu-ma daca am facut alegerea corecta, ma entuziasmez rapid, apoi mai caut, incerc sa ma pun in pielea lui (Ce mi-as dori? De ce am nevoie?) si de fiecare data imi doresc sa ma prezint in fata sa cu o surpriza placuta.
    Avand in vedere faptul ca Valentine's Day si Dragobete-le (nu stiu pe care-l alegeti voi, dar noi ne bucuram de ambele) bat la usa m-am gandit sa va propun doua arome care ne-au cucerit.
   Suntem fani ai parfumurilor si stau sa ma intreb daca exista vreo persoana careia sa nu-i placa sa fie invaluita de o aroma care sa binedispuna, sa ii ofere o anumita stare. Nu cred ca exista asa ceva... Daca eu am mai multe optiuni, in general in functie de anotimp si foarte rar in functie de stare si aleg arome de la cele mai grele la cele mai fresh, el prefera mai mult aromele fresh, uneori lemnoase fara sa se indrepte spre "dulcegarii".



    Cu temele invatate in urma cu mai multi ani m-am indreptat spre Laura Biagiotti Due Uomo fiind sigura ca voi face alegerea corecta.
    Cine nu a auzit despre brandul Laura Biagiotti? Arome deosebite care spun o poveste. Avand in vedere faptul ca parfumurile pentru femei ale acestui brand au fost mereu pe placul meu, eram convinsa ca si cele destinate barbatilor vor avea acelasi efect atat asupra mea cat si asupra prietenului meu.
    Ma bucur ca de fiecare data pe aoro.ro gasesc preturi care ma surprind si acest lucru s-a intamplat si in cazul proudusului despre care va vorbesc in momentul de fata. Eu am ales varianta de 50 de ml si m-am bucurat enorm pentru decizia luata.
    In interiorul cutiei din carton albastru am descoperit o sticla simpla care continea o licoare de un albastru care ma duce cu gandul la mare in anotimpul rece. Eram convinsa ca aroma sa va fi exact la fel cu ceea ce doreste sa transmita ambalajul sau asa ca l-am indemnat pe Marius sa il testeze cat mai rapid.

     
    Cu nerabdare l-a aplicat la incheieturi si apoi, am inspirat la unison. Am nimerit la fix! 


     O aroma fresh, puternica perfecta pentru orice sezon, potrivita pentru orice moment al zilei. Mi se pare perfecta pentru barbatul independent, puternic, sigur pe el acest aspect fiind evidentiat chiar de prodcator, in descrierea sa.
  
Note varf
anason, tamaie, lamaie
Note inima
salvie, cocos, ghimbir
Note baza
vetiver, smirna, patchouli.

    De fiecare data cand il foloseste adulmec in urma sa cucerita de arome placute. Notele de varf sunt cele pregnante iar aroma sa persista aproximativ 6 ore.
    Aroma sa poate fi completata cu gelul de dus si after shave-ul din aceeasi gama pe care ne pregatim sa le achizitionam in curand.

    Odata cu Laura Biagioti Due Uomo, in colet se afla si o mostra din apa de toaleta pentru barbati  Nautica Voyage N-83. Ne-am uitat la ea si culoarea ne-a convins sa ridicam capacul si sa vedem ce arome ascunde.
Amandoi am exclamat Wow! in momentul in care l-a aplicat pe piele asa ca in mintea mea incoltea ideea unei noi surprize.
   Sincera sa fiu, pana atunci nu auzisem de Nautica asa ca initial m-am temut sa il caut. Ma gandeam ca o sa aiba un pret care o sa ma loveasca peste ceafa atat de tare incat ma voi razgandi intr-o clipita. Totusi dupa cateva zile n-am mai rezistat si am inceput cercetarile. 
    Am aflat ca Nautica este un brand renumit la nivel international care ofera o gama variata de produse,  de la imbracaminte si pana la ceasuri, accesorii si bineinteles, parfumuri. Sigla lor este reprezentata de o vela, un simbol al aventurii, dinamismului si care te duce cu gandul la mare - Nautica provenind din Naticus - corabie.
    Aroma care ne-a cucerit pe noi face parte dintr-o colectie relativ noua, lansata in 2013.
    Mirarea mea a atins cote maxime in clipa in care am zarit-o: apa de toaleta Nautica Voyage N-83 - 100 ml (mergand pe deviza Go big or go home!) la pretul de...sunteti pregatite? - 66 lei (acum flacoanele de 30 si 50 ml beneficiaza de reduceri promotionale)!
   Asta DA! N-am mai stat pe ganduri si la urmatoarea comanda am adugat-o in cos si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa-l surprind pe Marius.
    Trebuie sa recunosc ca succesul a fost garantat, in momentul in care a vazut-o am zambit iar eu l-am indemnat cu nerabdare sa desfaca ambalajul pentru ca, curioasa din mine dorea sa vada sticluta.


    Desi simplu, design-ul sau este sofisticat datorita capacului care ma duce cu gandul la ceva vechi, o comoara aflata pe fundul marii.


 Sa nu uitam de continut:
Note varf
menta, petit grain - ulei de portocala amara, tonuri marine
Note inima
lavanda, cardamom, nucsoara
Note baza
lemn de santal, cedru, mosc.

    Pentru mine aroma sa fresh, lemnoasa cu accente acvatice (daca mi se permite comparatia) mi se pare serioasa, extravaganta, ma duce cu gandul la competitivitate, aroma unui campion. Da, adesea ma las dusa de val si concep povesti in jurul unei arome dar ce sa faci, asa-s eu.
    Persista excelent si ma bucur ca i-am oferit o sansa. 

    In concluzie, ne bucuram ca am descoperit doua arome deosebit de placute care ne duc cu gandul la vacante in locuri exotice si ne improspateaza diminetile. Imi place combinatia dintre aroma cafelei e care o savurez dimineata si aroma pe care o simt dupa ce Marius pleaca la serviciu, o combinatie care ma binedispune pe durata intregii zile. Ca o mica paranteza, le-a testat in paralel iar Laura Biagiotti Due Uomo persista putin mai mult decat Nautica Voyage N-83.

    Sper ca articolul meu v-a fost de folos iar in cazul doriti sa va rasfatati partenerii cu arome proaspete si revigorante, eu sunt de parere ca merita sa acordati o sansa si celor doua arome pe care vi le-am prezentat. Raportul calitate-cantitate-pret mi se pare excelent iar ei merita mici atentii din partea noastra.

    Voi ce parere aveti despre cadourile aromate? Cu ce cadouri preferati sa-i surprindeti pe cei dragi? Aveti si alte recomandari pentru noi? 

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like