NOTD: Gradient

vineri, ianuarie 30, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-a fost tare, tare dor de un gradient si nu mi-am dat seama de acest lucru pana nu am vazut manichiura pe care a postat-o The Nailasaurus ... Cu sursa de inspiratie atent analizata si cu nuante primavaratice-n gand, mi-am luat inima-n dinti si am inceput procesul de creatie.
    N-a fost atat de greu pe cat imi imaginam, se pare ca e ca mersul pe bicicleta: in momentul in care iti dai seama cum sa abordezi tehnica nu e usor sa o mai uiti. Am luat una bucatica buretel si i-am dat bice!



     Acum am observat ca secretul consta in atentia pe care o acordam estomparii celor doua nuante. La inceput nu ma aventuram si incercam sa pastrez o limita intre cele doua nuante dar am observat ca arata mult mai bine daca "blenduim" cu atentie (Buna dimineata, Diana!).



Am folosit:
Trind Nail Brightener - baza;
Oja Flormar no. 424;
Oja Flormarno. 429 (turcoaz);
Glitter no name;
Ornamente Born Pretty Store.



    Ce parere aveti despre manichiura de azi? Sper sa reusesc sa conving si soarele sa ne viziteze putin...

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like