NOTD: NYE mani

sâmbătă, ianuarie 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca v-am starnit interesul cu poza pe care am postat-o pe fan page in momentul in care imi pregateam unghiutele pentru finalul anului 2014 asa ca m-am gandit sa va prezint si rezultatul final. 
    De aceasta data am fost foarte nehotarata. Doream ceva vesel si un model si o combinatie de texturi si nuante si...si...si... Femeile, fiinte complicate!
     Dupa indelungi clipe petrecute in fata micului depozit am ales nuantele care erau o combinatie intre vesel si serios, lucios si texturat. Apoi am decis sa apelez la o placuta pentru a obtie un rezultat rapid si de efect. Cum eu nu am putut sa ma decid l-am rugat pe Marius sa aleaga modelul care i se pare mai diferit/deosebit.
     Rezultatul mi-a placut enorm iar manichiura mea a fost cu adevarat deosebita. Sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.






Produse folosite:


    Deci, ce parere aveti? Sunteti de acord cu mine? 

Kiss Kiss si un weekend de vis!



You Might Also Like