NOTD: Sand & sea

luni, ianuarie 26, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi m-am trezit cu dor de mare, de vacanta, de vara si ma tot intreb daca mai avem de asteptat... Da? Cam cat?
    Pana lamurim acest aspect doresc sa va prezint manichiura pe care am purtat-o saptamana trecuta. 
    Stiti ca-mi plac combinatiile asa ca nu cred ca o sa va mire faptul ca am optat pentru glitter si o oja txturata. Mereu mi-a placut sa ma joc iar rezltatul m-a dus cu gandul la nisip si la o mare involburata, nelinistita.
    Sper sa va placa la fel de mult ca si mie.




Am folosit:
Intaritor Trind - baza;
Oja P2 Sand Style - Strict;
Oja Golden Rose Matte Velvet - no. 110  ca baza pentru oja CR - nr. 21.



    Ce parere aveti despre manichiura de azi? Va duce cu gandul la vacanta?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like