NOTD: Trace with a twist

vineri, ianuarie 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint manichiura pe care am purtat-o in aceasta saptamana. 
    Mi-era dor de un visiniu inchis asa ca am ales nuanta Trace din setul Nyx - Living in a dream, dupa care am simtit ca as putea sa mai adaug ceva... Hmm...Ce sa fie? Ce sa fie? Floricele? N-am chef! Palcute? Nope! Aaaa ... niste ornamente!
    Daca la negative space am aplicat un singur rand, pentru manichiura de azi am aplicat doua avand dimensiuni diferite. Rezultatul mi-a placut enorm iar la final...in momentul in care am aplicat Trind Nail Brightener (are o nuanta usor movulie si ofera un luciu deosebit de frumos) ... nuanta de baza s-a schimbat din visiniu intr-un bleumarin movuliu interesant. O sa vedeti mai jos despre ce e vorba.
    Am incercat sa surprind cat mai fidel nuantele dar din pacate lumina nu m-a prea ajutat (Asa e cu pozele facute in timpul saptamanii: dimineata e prea devreme iar cand ma intorc de la serviciu e intuneric...Vara unde esti?).





    Deci? Ce parere aveti?
    Ati purta aceasta manichiura?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like