OOTD: Vague

marți, ianuarie 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Outfitul cu care am decis sa incep acest an a fost imortalizat la sfarsitul lui 2014. Weekendul anterior Craciunului a fost mai mult decat pretentions: fulguia, se insenina iar fulguia si asa a tinut-o toata ziua. In momentul in care am vazut cateva raze de soare ne-am spus ca e momentul potrivit pentru o sedinta foto dar pana m-am "dichisit" norii plumburii isi faceau din nou aparatia.... Ce sa facem? Mergem la poze, evident.
    Si-am plecat taras, grabis pentru ca eram convinsa ca o sa avem noroc iar pozele vor fi frumoase. Ei bine, vremea ne-a luat prin surprindere, am schimbat locatia iar cand am coborat din masina a inceput o rafala cu fulgi mari, pufosi. Era frig dar era atat de frumos....




    Am dorit sa inaugurez noua mea rochie visinie de la Stradivarius dar nu stiam cu ce as putea sa o combin. Voiam sa o evidentiez fara sa o acopar in totalitate si pana la urma mi-a venit ideea salvatoare...


    Jacheta Zara, verde inchis cu insertii din piele sintetica s-a potrivit la fix. Frumoasa, comoda, poate fi purtata intr-o multime de combinatii. Imi place la nebunie si e potrivita si pentru temperaturi putin mai scazute (nu chiar ca cele de care ne-am bucurat de revelion) deoarece este captusita cu un material moale, pufos.





    Am purtat:
    Jacheta Zara via Kurtmann - aici;
    Rochie Stradivarius via Brand Circus - aici;
    Esarfa Pull& Bear via Kurtmann;
    Colanti termo - Sosetaria;
    Cizme - old.


    Asadar si prin urmare, pe o vreme nehotarata am reusit sa imortalizam un outfit care mi se pare potrivit pentru acest sezon (nu stiu daca mai are rost sa spun dar... fix dupa ce am plecat, s-a inseninat si soarele si-a facut aparitia). O rochie care permite alaturarea unor colanti termo si a unor cizme peste genunchi impreuna cu o jacheta mi se pare intotdeauna o combinatie castigatoare.
   Sper ca si voi sunteti de acord cu mine.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like