Pan That Palette Challenge

sâmbătă, ianuarie 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Nu mi-a fost usor sa iau aceasta decizie dar... avand in vedere faptul ca paleta mea Undressed de la MUA este un dintre cele mai folosite palete pe care le detin am decis sa accept provocarea Deenei, cea in care ma aventurez in epuizarea fiecarui strop dintr-o paleta de machiaj.
    Discutasem chiar dupa ce publicase articolul si imi recomanda sa incerc si eu sa elimin din portfard Undressed-ul dar eu ... ma gandeam ca veti considera ca trisez avand in vedere faptul ca o parte dintre pastilutele pe care le contine sunt deja in curs de finalizare.
    Si-atunci mi-a venit ideea. Adevarata provocare consta in consumarea pastilutelor pe care nu le-am folosit pana acum nu a celor pe care le-am utilizat deja pentru ca, in momentul in care achizitionam o paleta se presupune ca ii indragim toate nuantele asa ca ...am spus DA.
    Da, Deena! Accept provocarea ta! N-o sa-mi fie usor avand in vedere faptul a sunt o fana a machiajelor de zi naturale dar o sa-mi depasesc zona de confort, o sa incerc combinatii nebanuite si o sa o termin!


     Voi, cele care zambiti neincrezatoare....tineti-mi pumnii, bine? Incerc si eu...
    Dupa cum puteti observa in poza de mai jos, trei nuante au fost folosite in exces iar restul ... mai putin spre deloc.



    Pentru acest an mi-am propus sa consum mai mult decat in anii anteriori, sa fac smart shopping si sper sa reusesc.
    Deci...Cine mai doreste? Cine mai pofteste? Cine ne insoteste?

Kiss Kiss si un weekend de vis!
    

You Might Also Like