Vinerea imbulinata #50

vineri, ianuarie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, e zi de imbulinare, e bineeee!
   Mi-era dor de buline, va vine sa credeti? Pentru astazi am ales un model simplu (daca va plictisesc modelele simple va rog sa-mi spuneti) asternut peste eternul meu negru de la Farmasi care se apropie de obstescul sfarsit....
    Rezultatul mi-a placut fosrte mult si l-am purtat cu drag: negru, roz si-un neon aplicat astfel incat sa nu deranjeze privirea.






    Deci, ce parere aveti?
    Va place au ba?
    Mie mi se pare o manichiura care face usor, usor trecerea de la iarna la primavara. De acord?
    Nu uitati sa le vizitati si pe bubulinele mele preferate, Alexia si Alexantza pentru ca sunt sigura ca au pregatit manichiuri frumoase foc!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like