InstaMania #24

luni, februarie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E luni, e iarna si am ajuns la un nou episod din InstaMania. Au fost doua saptamani destul de aglomerate in care nu am avut timp sa fac la fel de multe poze ca si in saptamanile trecute dar, analizand situatia in termeni obiectivi am constatat ca am reusit sa strang material si pentru postarea de azi.
    Fara introduceri suplimentare sau pufaieli din cauza zapezii care ne viziteaza din nou, dau startul InstaManiei cu numarul 24.


    Am inceput in forta, cu Run Keeper - o aplicatie de care suntem foarte multumiti  si apoi...au venit ploile, temperaturile scazute, eternele amanari si uite-asa am ajuns sa alergam o singra data in doua saptamani. Rusinica! Trebuie sa fim mai ambitiosi (Imi cer scuze petru calitatea imaginii de mai jos, voiam doar sa va arat programul dar se pare ca nu-i prea fotogenic. Poate data viitoare...)!


    Culoarea lunii ianuarie a fost portocaliu (morcovi, portocale, mere si uneori cate o banana) pentru ca de fiecare data cand mergeam la cumparaturi uitam de sfecla sau spanac.


    Bruschette-le a la Marius sunt intotdeauna delicioase. Mmmiammm...


    O lectura este mereu binevenita in ciuda faptului ca experiment m-a cam dezamagit...


    Citatul care m-a facut sa-i ofer 2 stelute pe Goodreads.


    O ciocolata calda este intotdeauna o idee buna! 


    Am inceput sa testez crema pentru conturul ochilor de la Apidava si recunosc ca-mi place.O sa-i dedic un review in curand.


     V-am mai spus ca-mi place sa ma joc cu filtre HDR? Am luat o poza de aici (outfitul saptamanii trecute) si-am inceput sa ma joc. Rezultatul mi-a placut la nebunie!


    Uneori, cand ajung acasa de la serviciu, Marius ma intampina cu bunatati. Oh, ce bine e!


    Stiu ca v-am spus deja ca saptamana trecuta am vazut Unbroken si ca ne-a placut la nebunie. Da, da, da! Acest film chiar merita doua ore din viata noastra!


    Cum sa rezisti in fata unor sticlute atat de simpatice? Le-am luat in amintirea copilariei...


    Sambata am mers acasa la parinti si norii amenintatori ne-au insotit pe  tot parcursul drumului. Trebuia sa-i imortalizez.


    Iar la intoarcere ne-am "bucurat" de fulgii de nea care cadeau cu nemiluita...


    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut si acest episod si daca doriti mai multe poze nu uitati ca ne "vedem" pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.
   
Kiss Kiss si o saptmana ca-n filme!

You Might Also Like