NOTD: Studs & triangles

vineri, februarie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  Acum, cand toata lumea posteaza manichiuri dragute, in nunate calde eu apelez la tinte si culori inchise...Hmm...Latura mea razboinica iese la suprafata!
    Glumeam, astazi cred ca o sa imi pregatesc si eu o manichiura mai blanda dar doream sa va prezint ce am purtat pe unghiute saptamana aceasta.
    Mi s-a facut o pofta nebuna de placutele mele pentru manichiura asa ca le-am tot privit, le-am analizat si am decis sa ma joc cu placuta BPS QA66, pe care v-o prezentasem aici. Si pentru ca nu doream sa aplic modelul pe toate unghiutele am apelat la cateva tinte si apoi am put sa ma declar multumita.
    Rezultatul? Priviti mai jos!







    In cazul in care va intrebati de ce apare in poze o oja neagra iar manichiura mea este bleumarin raspunsul este ...Trind Nail Brightener care schimba nuanta oricarei oje. Mie-mi place foarte mult chiar daca acum l-am aplicat intr-un strat prea gros si am reusit sa ma aleg cu cateva bule de toata frumusetea.
    Cam atat pe ziua de azi. Ce parere aveti despre manichiura de azi? Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like