Recenzie: Razbunarea se imbraca de la Prada - Lauren Weisberger

duminică, februarie 08, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Cred ca nu sunt singura fana a filmului Diavolul se imbraca de la Prada, nu-i asa?
     Mi-a placut atat de mult, am empatizat cu Andy, personajul principal si am inteles-o atat de bine incat n-am stat pe ganduri in clipa in care am vazut cartea pe raftul libariilor. Si cartea mi-a placut la fel de mult, chiar v-am povestit cate ceva despre ea aici si m-am bucurat nespus cand am aflat ca exista si o continuare.
   Ce s-ar putea intampla in Razbunarea se imbraca de la Prada? Ce ar putea sa faca Andy? Dar Miranda Presley, malefica sefa de la Runway?


    Ei bine, doresc sa va spun ca desi adesea continuarile nu sunt la fel de reusite Lauren Weisberger reuseste sa ne surprinda din nou.
    Dupa zece ani Andy detine tot ce si-ar putea dori: o revista dedicata nuntilor de top - The Plunge, o prietena adevarata, un logodnic de nota zece, linistea la care visase de-a lungul anilor si totusi ... totul se poate schimba in cateva clipe.
    In scena reapare Miranda a carei atentie se indreapta spre noua revista pe care doreste sa o adauge in portofoliul Elias Clark. Ce se va intampla? Care va fi deznodamantul? Va las pe voi sa descoperiti.
    Tot ce pot sa va impartasesc e ca va veti delecta cu o lectura usoara si captivanta, cu aceleasi personaje principale pe care le-ati indragit mai mult sau mai putin si in prima parte. 
    An - dreee - aaah cea rebela, independenta care pune pasiune in tot ceea ce face este neschimbata. Nu se lasa calcata in picioare si nu intarzie sa-si exprime opiniile indiferent daca este cu sau impotriva "curentului".
    Mi-a placut la nebunie si aceasta carte, am savurat-o in serile in care imi doream sa ma relaxez dupa o zi tensionata la munca si va spun sincer ca isi merita locul pe raftul bibliotecii noastre. Am oftat in momentul in care am terminat-o si pot sa spun ca mi-ar placea si partea a trei desi stiu ca e imposibil. Acum deznodamantul e clar si sunt foarte multumita de modul in care autoarea a decis sa incheie povestea.
    Chiar daca e incadrata in categoria chick lit eu o nu o categorisesc in acest mod pentru ca actiunea este mult mai captivanta iar personajul mult prea efrvescent pentru acest gen.  
    In cazul in care va tenteaza, in libraria online pe care o frecventez o gasiti la un pret redus de 27.96 lei.
    Voua va plac lecturile de acest gen? V-am tentat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like