Soufeel - o noua poveste

joi, martie 26, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Da, sunt vinovata! Am intrat si eu in fan clubul iubitoarelor de bratari cu charm-uri si simt ca sunt dependenta! Imi place foarte mult aceasta idee si de fiecare data gasesc cate un nou accesoriu pe care as vrea sa il adaug pe bratarica mea. 
    Despre prima mea experienta cu Soufeel v-am povestit aici si in momentul in care mi s-a propus sa aleg o noua poveste am acceptat fara sa stau pe ganduri. Am fost la fel de incantata  de calitatea serviciilor pe care le ofera, de promptitudine si am asteptat cu nerabdare coletul cu bijuteriile pretioase. De aceasta data coletul a ajuns la posta vamala dar nu m-am intristat, stiam ca la sfarsit voi zambi si asa a fost.
    Soufeel m-a impresionat si de aceasta data cu atentia pe care o ofera micilor detalii deoarece in coletul sugubet ma astepta o cutiuta frumoasa care facea o introducere deosebita in drumul spre noua aventura.



     Iar in interiorul sau se afla ... misterioasa mea.


    De aceasta data am optat pentru o bratara neagra din piele - SKU: PL301 pentru ca am ales o poveste plina de aventura si am considerat ca acest model se va incadra in peisaj. Este foarte bine lucrata, pare rezistenta iar imbinarile arata impecabil. Sistemul de inchidere mi se pare destul de sigur dar de aceasta data am ales si lantisorul de siguranta. Trebuie sa recunosc ca marimea pe care am ales-o - 19 cm este destul de lejera pentru incheietura mea si mi-ar placea sa probez si una de 18 cm pentru a face o comparatie.


    Si acum sa trecem la partea cea mai interesanta: charm-urile.
    Pentru ca de cativa ani calatoriile ocupa o parte importanta din timpul meu liber, trebuia sa optez pentru un charm care sa puncteze si acest aspect. Am ales un glob pamantesc pentru ca imi doresc ca intr-o zi sa sa-l privesc, sa zambesc si sa spun: am fost peste tot!
    Charm-ul este lucrat impecabil si ma bucur ca l-am ales.


    Pentru ca in fiecare calatorie ai nevoie de noroc, am ales si o potcoava care sa ma insoteasca peste tot.
    Am ales si un charm care reprezinta luna in care m-am nascut - luna iulie.


    Consider ca pentru ultimul charm care a intrat in poveste nu mai am nvoie de alte explicatii: Live, Laugh, Love! Sa mai spun ceva?


    Iar la sfarsit am adaugat lantisorul de siguranta pentru ca nu doresc sa ma despart prea curand de noua mea bratara.



   Tot ce mai pot sa spun e ca sunt incantata de modelul pe care l-am ales si de noua mea poveste!



    Ce parere aveti despre acest tip de bratari?
    Ce poveste ati alege?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like