OOTD: Just another pair of shorts

marți, aprilie 07, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca pana acum am reusit sa imi depasesc/potolesc toate pasiunile de moment, de cea pe care am dezvoltat-o fata de pantalonii scurti nu pot sa trec. De fiecare data cand vad o pereche incep sa simt fluturasi in stomac si-mi spun: Asta e ultima! pana la urmatoarea pereche care mi se pare cea mai frumoasa din lume si fara de care culorile din viata mea si-ar pierde din intensitate.
    Si cum Kurtmann nu ma lasa sa scap de aceasta obsesie pentru ca in fiecare saptamana zaresc noi perechi de pantaloni scurti incerc sa ma limitez la o singura pereche. Deschid o multime de tab-uri, analizez modelele, ma intreb daca mai am ceva asemanator in sifonier si apoi deliberez. Pentru tinuta de azi am optat pentru o pereche de pantaloni scurti VERO MODA Collection care sunt perfecti atat pentru tinute de vara cat si pentru cele de primavara oricat de capricioasa ar fi. Initial ma gandisem sa-i port alaturi de un kimono dar ideea de  "prea mult" m-a facut sa ma indrept spre o helanca gri, simpla - Pimkie Agatha Grey . Combinatia mea preferata!



Detalii...



    Stiu ca ma repet dar sunt de-a dreptul entuziasmata ca helancile sunt din nou in voga. Eu sunt cel mai mare fan si le port cel putin cinci zile din sapte in toate combinatile posibile si imposibile.

 


Am purtat:
Pantaloni scurti VERO MODA COLLECTION GREEN - aici (din pacate nu mai sunt pe stoc dar pe site gasiti o multime de modele asemanatoare);
Helanca Pimkie Agatha Grey - via. Kurtmann;
Dres, accesorii - random;
Cizme - gift.


   Acum, cu gandul la zile insorite va doresc sa aveti o zi plina de zambete!

Kiss Kiss Dee

    


You Might Also Like