Review: Perie PADDLE Aqua Vents

duminică, aprilie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De cand ma stiu am avut un par subtire, fin si neascultator. Daca il aveam scurt (bob) trebuia sa il usuc cu mare atentie, sa il fixez, tapez si abia dupa aceea puteam sa ies din casa. In cazul in care il lasam sa se usuce singur arata... trist, cred ca aceasta e cea mai buna descriere. Apoi, am decis sa revin la o lungime medie unde in cazul in care nu sunt multumita de aspectul sau sa il prind rapid intr-o coada/coc si sa rezolv problema. Am constatat ca aceasta e solutia care ma multumeste si de trei ani il port asa, simplu, drept fara batai de cap. 
    Si totusi... odata cu parul lung au venit si responsabilitatile: atentie (si mai mare) la aspectul sau, fire incurcate pe care trebuie sa le pieptan cu atentie pentru a nu-l distruge si uneori cate o pofta nebuna de bucle care dupa doua zile imi dau cateva batai de cap in cazul in care dorm cu parul prins si dimineata doresc sa il port liber.
    Secretul consta in alegerea uneri perii potrivite care sa-mi usureze munca si care sa faca procesul pieptanarii un rasfat. 
    Credeam ca descoperisem ustensila minune pana cand, am primit un mail din partea celor de la Exclusiv cosmetics in care mi se propunea sa testez o noua perie "minune". Ca orice curioasa am acceptat fara sa stau pe ganduri si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa o pun la treaba.
    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre Perie PADDLE Aqua Vents - The Wet Brush cea mai noua membra a familiei, o perie care promite rasfatul scalpului si al firelor de par.


    In primul rand am fost uimita de dimensiunile sale. Chiar daca in fotografiile de prezentare observasem o perie lata, nu ma asteptam sa fie chiar asa. In doi timpi si trei perieri parul meu este pieptanat, descurcat, pregatit pentru o noua zi.




Magia Wet Brush consta in perii IntelliFlex. Acestia sunt subtiri,puternici si foarte flexibili. Au o flexibilitate adaptiva ceea ce inseamna ca sunt flexibili si fermi in acelasi timp. Si elimina efectul de tragere si rupere a firului de par in timpul perierii.

    Asa sa fie?
    Ei bine, da! Perii sai, desi subtiri si flexibili descurca parul rapid fara sa ma chinuie sau sa simt ca firele de par sunt agresate.



    Este foarte usor de curatat si de cand o folosesc mi se pare ca observ din ce in ce mai putine fire presarate printre perii sai.
    Inculpata de azi este prevazuta cu Aqua Vents, pentru o mai buna curatare a produsului si utilizare a acestuia in timpul spalarii parului.
    Va spun sincer ca nu am folosit-o in tmpul spalarii parului deoarece nu folosesc peria decat in momentul in care imi nuantez parul dar promit sa revin cu un update dupa ce o voi supune si acestui test.


     In cazul in care va tenteaza noua mea prietena, doresc sa va anunt ca poate fi achizitionata de aici la un pret de 65 lei.
    In concluzie, doresc sa va spun ca sunt foarte multumita de podusul pe care l-am testat. Am descoperit o perie care imi descurca parul rapid, fara sa ma chinuie sau sau sa imi rupa firele de par, este comoda si foarte practica. Chiar daca nu ma asteptam ca un produs de acest gen sa ma impresioneze atat de mult iata ca peria PADDLE Aqua Vents a reusit sa ma cucereasca.

     Voi ati auzit despre aceasta ustensila sugubeata? Daca nu, v-am tentat?

Kiss Kiss Dee
   


You Might Also Like