InstaMania #31

luni, mai 18, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si au mai trecut inca doua saptamani... Vara se apropie cu pasi repede si tare mult mi-as dori sa si simt acest lucru. Temeperaturile sunt ciudatele dar incerc sa profit de fiecare zi frumoasa, de fiecare moment liber si sa evedez. De ce spun asta? Deoarece episodul de azi o sa va scoata la plimbare.
    Sunteti pregatite? Sa-i dam drumul!


    Imi place sa redescopar Sibiul! Imi place sa ma plimb si sa-i surprind frumusetea.


    De ceva vreme testez laptisorul de matca pur si crud Apiland. Abia astept sa-i dedic un articol. Un mic spoiler? Imi place!



    Vremea frumoasa din weekend-uri se sarbatoreste hai-hui.


    Weekend-ul trecut am optat pentru Sighisoara deoarece nu o vizitasem in acest an si ne era tare dor de ea.


    Ne-am extins aria de acoperire si am plecat pe coclauri pentru a-i surprinde frumusetea din toate unghiurile posibile.


    Pe drum, ne-am facut si cativa prieteni care iubesc fotografia, de fapt... sa fie fotografiati.


    Duminica a fost dedicata relaxarii deoarece febra musculara ne-a cam dat batati de cap.


  Sa mai spun ceva despre rusinica mea? Sesiunile de alergare s-au cam rarit...


    A inceput! Sezonul dedicat rolelor a inceput! Mi-era foarte dor, recunosc!


    O plimbare prin Muzeul Astra la ceas de seara? Da, va rog! Desi initial am spus ca n-are rost sa ne aventuram la Noaptea Alba a Muzeelor din cauza ploii, in ultima clipa ne-am echipat si am plecat spunandu-ne ca va fi pustiu. Ei as! La ora 18:20 nu mai gaseai un loc de parcare si toata lumea se inghesuia la intrare. Am fost surprinsi, zau asa!


    Ieri a fost zi de hoinareala la cel mai inalt nivel! Am asaltat Sarmizegetusa Regiasi tot ce pot sa va spun e ca am avut o experienta asemaatoare cu cea despre care v-am povestit aici doar ca acum am ajuns la destinatie iar febra musculara e... teribila. Suntem... cam... nebuni! Ha, ha! Mai multe detalii in curand.


    Si gata si cu episodul 31. Sper ca v-a placut, am reusit sa va fac sa zambiti si abia astept sa vad ce ne mai rezerva urmatoarele doua saptamani.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like