NOTD: Random

vineri, mai 22, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Se pare ca vinerea a devenit ziua dedicata manichiurilor. Daca nu e imbulinare, atunci e o manichiura oarecare.
    Astazi doresc sa va prezint manichiura pe care am purtat-o zilele trecute, o combinatie simpatica intre glitter si un model mai ciudatele pe care l-am ales de pe placuta MoYou London despre care v-am povestit aici.
     Imi plac foarte mult combinatiile de acest gen pentru ca aduc acel "ceva" unei unei manichiuri, o fac deosebita.
    Sper ca si voua sa va placa la fel de mult ca si subsemnatei.




    Am folosit:
- Oja Jessica - Loving;
- Oja Golden RoseJolly Jewels - no. 115;
- Oja Born Pretty Store - CH Nails.
- Top coat Farmec - 3D Efect.


    Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like