OOTD: Tarancuta cu palariuta

joi, mai 28, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va mai amintiti de aceasta postare in care va povesteam despre modul in care mi-ar fi placut sa port pantalonii de piele dar din cauza conditiilor meteo nefavorabile nu am mai reusit? Ei bine, momentul mult asteptat a sosit!
    Cum am prins o cateva clipe libere si temperaturi prietenoase, cum am luat ia din sifonier si am scos-o la plimbare!


 Cu ocazia ultimei vizite pe care am facut-o la Muzeul Astra am reusit sa  fotografiem tinuta la care visam, intr-un cadru care sa-i faca cinste.
    Ma bucur ca ia a devenit unul dintre obiectele vestimentare pe care dorim sa le avem in sifonier pentru ca pe langa faptul ca purtam ceva care are valoare sentimentala (in cazul meu, un cadou de la bunica mea) ne ajuta sa obtinem un wow! garantat indiferent de combinatia in care alegem sa o "prezentam publicului".
   


     Ideea palariei mi-a venit in ultimul moment, inainte de a iesi din casa.
    Daca ne plac si sunt in tendinte, de ce sa nu le purtam?
    Palarioarele sunt in continuare preferatele mele asa ca ma bucur ca mi-am amintit de cea pe care am ales sa o port in postarea de azi.




    Am ales sa port tenisi albi pentru ca sunt comozi si mi se pare ca ii pot asorta cu orice (mai putin cu noroiul de afara...).


    Am purtat:
    Ie - ooold;
    Panatloni, tenisi, palarie  - H&M;
    Bratari - random & Soufeel.




    Gata pe ziua de azi!
    Sunt curioasa daca si voi purtati/apreciati iile. Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like