Review: Laptisor de matca pur bio Apiland

miercuri, mai 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    In urma cu cateva saptamani mi s-a propus sa testez laptisorul de matca pur bio Apiland iar eu am raspus afirmativ fara sa stau pe ganduri.
    De ce?
    Datorita multiplelor proprietati pe care le are:
"Laptisorul de matca pur este un elixir al sanatatii care ajuta la intarirea sistemului imunitar, la scaderea nivelului de colesterol, contribuind la reducerea tensiunii arteriale, este folosit in cazuri de epuizare fizica si psihica, stress, afectiuni endocrine si ale ficatului, imbunatateste memoria si somnul, incetineste procesul de imbatranire, amelioreaza tulburarile de menstruatie sau de menopauza. Laptisorul de matca pur este o componenta excelenta in tratamentele cosmetice atat pentru ten, cat si pentru par."
    Cum sa-i rezisti?
    Am asteptat cu nerabdare coletul si in momentul in care l-am primit, am fost impresionata de modul de ambalare.


    Intr-o cutie izoterma se afla mica minune. 25 grame de laptisor de matca pur (are o consistenta cremoasa si o culoare alb-galbuie) ambalat intr-un recipient din sticla, o lingurita pentru dozare si cateva indicatii retete pentru tratatamente cosmetice si nu numai.



    Am inceput testarea din a doua dimineata, atat eu cat si Marius pentru a beneficia impreuna de proprietatile sale. Cate un gram, sublingual, cu zece minute inainte de masa.
     Gustul sau diferit, este usor acrisor dar suportabil, pe noi nu ne-a deranjat (am auzit ca exista persoane care nu s-au inteles prea bine cu aroma sa asa ca va recomand ca pentru inceput sa achizitionati o cantatitate mai mica in cazul in care nu aveti posibilitatea sa gustati si sa observati ce aroma are si cum v-ati intelege cu ea).
    Ce am observat eu: datorita complexului de B-uri pe care il contine, a reusit sa combata stress-ul, grava problema cu care ne confruntam zi de zi. M-am simtit plina de energie, linistita dar va previn inca de pe acum (si eu am fost prevenita dar mi-am asumat riscul) provoaca o pofta de mancare incat si covorasul de la intrarea in casa arata apetisant. Din acest motiv nu l-am consumat constant pentru ca dupa cinci zile am decis ca trebuie sa fac o pauza.
     Ce am observat si m-a impresionat de la prima utilizare a fost efectul pe care l-a avut asupra gatului meu. Stiu ca stiti deja ca n-am reusit sa gasesc o solutie permanenta pentru durerile pe care le am dar, acest produs si-a facut efectul. La inceput am simtit doar un "pansament" pentru corzile vocale iar apoi durerea a disparut. Bineinteles, efectul sau nu dureaza foarta mult dupa incetarea tratamentului dar ma bucur sa stiu ca am gasit un leac eficient.
    De asemenea am constatat o imbunatatire a "calitatii" somnului, in perioada in care l-am consumat m-am simtit foarte odihnita si am reusit sa dorm cele 8 ore pe care toata lumea le recomanda.
    Din pacate nu am mai reusit sa ii testez si proprietatile in ceea ce priveste uzul extern pentru ca am devenit o experta in tehnica amanarii si pana sa ma decid care este reteta pe care doresc sa o incerc am constatat ca nu mai am materie prima. Nu-i nimic, la urmatorul recipient promit sa ma mobilizez.
   
   Daca in cazul meu singura problema este stress-ul, el are un ficat foarte pretentios si am observat ca de cand a inceput aceasta cura se simte bine, iar acesta este un mare plus pentru noi.
    Si in cazul lui Marius am observat o imbunatatire la nivelul poftei de mancare, dar nu atat de semnificativa ca si in cazul meu.
    Daca produsul pe care l-am testat cu drag v-a convins, doresc sa va mai spun doar ca poate fi achizitionat de pe site-ul Apiland la preturi cuprinse intre 19-159 lei, in functie de cantitatea dorita.

     In concluzie, suntem foarte multumiti de laptisorul de matca pur bio Apiland si ne-am propus sa il achizitionam cat mai curand. De ce spun cat mai curand si nu imediat? Deoarece pe site-ul Apiland se desfasoara un mic concurs (conditia de participare consta in inscrierea la newsletter), premiul este un voucher de 300 lei si am decis sa-mi incerc norocul. Mai multe detalii aici.

Voi ce parere aveti despre produsele apicole? Le consumati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like