Review: Lotiune de corp Skinnergy So pampered! by Elmiplant

joi, mai 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La ultima sesiune de cumparaturi pe care am facut-o in Carrefour m-am abatut putin in zona destinata rasfatului spunandu-mi ca daca nu am nevoie de nimic, nu am cum sa devin prada tentatiilor care pandesc la tot pasul. Si, ca de obicei, m-am inselat!
    De aceasta data produsele din gama Elmiplant Skinnergy au fost cele care mi-au atras atentia si nu am putut sa plec fara lotiunea de corp So pampered! Nu am putut!
   Aroma sa deosebita m-a facut sa  o tooot adulmec pana in momentul in care am inchis capacul si am pus-o in cos. Recunosc ca mi-a fost greu sa o aleg doar pe ea, deoarece si So alive! cu extract de goji avea un iz imbietor dar a trebuit sa ma decid si pana la urma So pampered! a fost desemnata castigatoarea.


    Din prima seara a fost supusa testelor, in ciuda faptului ca si alte lotiuni de corp isi asteptau cumintele randul si pentru a nu ma simti 100% vinovata pentru actiunea "nesabuita" am decis sa-i dedic un articol pe blog.



    In cazul in care nu stiati, gama Skinnergy pentru igrijirea pielii corpului propune trei creme hidratante ce activeaza simturile, datorita miresmelor fresh-fructate si revitalizeaza pielea multumita proprietatilor superfructelor, ale caror extracte naturale se regăsesc in fiecare produs. Cele trei creme au o absorbtie rapida si sunt special concepute pentru a asocia ritualul de ingrijire cu o anumita stare de bine, dupa cum le spune si numele: So alive!, So pampered! si So bright!.
    Skinnergy So pampered! pentru pielea uscata, contine extract de lychee 100% natural, hraneste si hidrateaza pielea in profunzime si o invaluie intr-un parfum delicat. Pielea ramane elastica, supla si isi pastreaza aspectul sanatos. In plus, crema cu super lychee te va face să te simti So pampered!
    Ma bucur enorm in momentul in care zaresc produse cu ambalaje colorate. Imi induc o stare de bine, ma inveselesc. So pampered are nuante de rozalii si verde menta. Cum sa nu o indragesti?
   Ambalajul este confectionat dintr-un ambalaj din plastic moale, usor de manevrat si de depozitat.
    In momentul in care ridici capacul simti o aroma placuta, usor dulceaga, care te face sa zambesti, sa te relaxezi. Stiu ca aroma unui produs destinat ingrijirii pielii nu ar trebui sa fie foarte importanta dar totusi... cui ii displac aromele placute? Eu ador senzatia pe care mi-o ofera, o piele hidratata si parfumata. Da, sunt vinovata!
    Un aspect care m-a impresionat a fost consistenta sa avand in vedere faptul ca vorbim despre un produs care este ambalat intr-un tub, am constatat ca lotiunea mea are consistenta unei creme. Iubesc produsele consistente iar acest lucru ma bucura.



    Dupa ce o aplic, ma pot echipa rapid deoarece aceasta se absoarbe rapid, fara sa lase nicio pelicula grasa.
    Exceleaza la capitolul hidratare si ma declar incantata de ea. Chiar daca pielea din zona picioarelor este destul de uscata (din cauza faptului ca am fost destul de neglijenta cu ea in ultima perioada - rusinica mie!) dupa ce aplic aceasta lotiune o simt fina, catifelata, hidratata.
    Timp de 24 de ore nu simt nevoia unei lotiuni de corp si ma bucur de o piele cu care ma pot lauda.
    Ingrediente:


    In cazul in care va tenteaza si pe voi minunatia despre care v-am povestit, doresc sa va spun ca are o cantitate de 250 ml, o valabilitate de si poate fi achizitionata la un pret de aproximativ 12 lei (in brosura DM pentru luna mai, am observat ca are un pret promotional de aproximativ 9 lei).

    In concluzie, ma bucur ca am cedat si m-am lasat ispitita. Am descoperit un produs ieftin, eficient si... apetisant. Primeste un mare DA din partea mea. Elmiplant nu inceteaza sa ma uimeasca prin calitatea produselor sale!

Voi ati incercat produsele din gama Skinnergy?
Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like