Vinerea imbulinata #58

vineri, mai 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri si acest lucru nu inseamna doar apropierea weekend-ului ci si... un nou episod din Vinerea imbulinata!
    In momentul in care mi-am amintit ca saptamana aceasta avem program de imbulinare am inceput sa ma gandesc la ceva nou, ceva ce nu v-am mai prezentat pana acum. Ce sa fie? Ce sa fie? Ei bine, ideea salvatoare imi facea semne din cutia cu cu oje. Ce fel de oje? Texturate, bineinteles.
    Mi-am dat seama ca pana acum nu am incercat sa ma joc cu ojele texturate asa ca am ales doua dintre preferatele mele - Nicole by O.P.I. - Cinna - man of my dreams si Golden Rose Holiday no. 74 pe care le-am asternut peste un fond alb (Astor Quick & Shine no. 105). Am pastrat doua unghii accent iar rezultatul mi-a placut.
    Pe viitor voi incerca si alte combinatii dar pana atunci, va invit la imbulinarea cu numarul 58.






    Ce parere aveti de imbulinarea de azi? Nu-i asa ca arata simpatic?
    Nu uitati sa le vizitati si pe bubulinele mele preferate, Alexia si Alexantza.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like