InstaMania #33

luni, iunie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu pot sa incep aceasta postare decat cu un maaaare MULTUMESC!
    Am depasit pragul de 500 de prieteni pe Instagram si acest lucru ma bucura enorm! Desi la inceput nu ma gandeam ca postarile mele vor fi apreciate acum ma bucur ca am facut acest pas si am indraznit sa va prezint mici franturi din viata mea. Va multumesc, va multumesc!
    Saptamanile care au trecut ca vantul si ca gandul au fost extrem de aglomerate. Uneori mi-e dor de expresia: Vai ce m-am plictisit astazi! dar nu cred ca ma voi intalni prea curand cu ea. Nu-i nimic, sunt activa si ca intotdeauna incerc sa impac si capra si lupul si varza. Cateodata reusesc, cateodata continui procesul de mediere.
   Sa trecem peste nelinistile mele intelectuale si sa incepem episodul cu numarul 33 din InstaMania!


    Niciun episod din InstaMania fara o poza cu frumosul Sibiu!


    Nu m-am gandit niciodata ca o combinatie intre budinca de vanilie si ciocolata fina ar putea sa fie atat de delicioasa. Noroc cu Milka. Yummy!


    Alexantza m-a tot imbiat cu retete care mai de care iar in momentul in care am vazut-o pe aceasta n-am putut sa-i rezist. Da, este putin cam ... migaloasa dar rezultatul merita 100%.


    Nicio zi fara FPS! Da? Va rog, nu-l ignorati.


    Nu ma pot satura de bruschettele preparate de Marius. Sunt delicioase si perfecte pentru un mic dejun intr-o zi de weekend.


    Am dat o fuga prin DM si mi-am refacut stocul la sampon uscat Frottee. Era la reducere - 12 lei. Masca de fata e aproximativ 4 lei iar astazi o voi pune la treaba.


    I scream... Ciocolata alba daca nu ma insel. 


    Carari de munte intr-o zi de weekend. Am plecat spre Chica Pietrilor cu gandul la rhododendron dar am ajuns dupa marea recolta... Nici nu vreau sa-mi imaginez ce a fost saptamana trecuta pe-acolo... Aflasem din surse sigure ca muntele e roz, bujorul e inflorit si cand am ajuns noi, n-am mai gasit nici macar o tufa intacta....
    Sa zic? Sa nu zic? Trebuie sa zic? Ce face lumea cu atata bujor?  Cred ca se produc cantitati industriale de sirop, dulceata & Co... Din cate stiam e protejat de lege dar...acestea sunt detalii. 
   

    Poza cu bocancii si un peisaj de vis.


    Romania magica!


    Daca trecem prin padure, gasim cativa fragi... mure, in curand.


    Mango peach salsa are o aroma in fata careia n-ai cum sa rezisti. Am luat-o, am inceput-o si m-am relaxat...


    Cam atat pentru prima jumatate a lunii iunie. Nu uitati, pentru mai multe poze ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like