OOTD: Cute & simple

vineri, iunie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iubesc vara! Nu puteam sa incep decat cu aceasta declaratie!
    Cred ca temperaturile din ultima perioada mi-au schimbat starea de spirit, sunt optimista si incerc sa profit cat mai mult de acest sezon!
    Ma bucur ca pot purta absolut orice, de la combinatii de texturi pana la cele mai simple materiale. Totul arata bine, totul e mai usor in sezonul cald.
   Pentru postarea de astazi am ales ceva simplu la care am adaugat un strop de dragalasenie datorita palariutei cu urechiuse  care se afla in topul preferintelor mele.


    Intotdeauna mi-au placut rochiile. Ofera comoditate si consider ca sunt obiectul vestimentar care poate sa te scoata mereu dintr-un impas.
    De exemplu: sunt intarziere, trebuie sa ajung urgent la serviciu si nu m-am gandit cu ce sa ma imbrac. La ce apelez? La o rochie, evident! In doi timpi si trei miscari sunt gata.
    De ce sa ma mai gandesc daca tricoul X se potriveste cu fusta Y? Aleg rochia si pot sa plec.
    Datorita tendintelor actuale, o rochie eleganta poate fi purtata intr-un mod foarte chic cu o incaltaminte cu talpa joasa/incaltaminte sport pentru un plus de comoditate. Acum nimeni nu se mai uita ciudat la tine in momentul in care abordezi alaturarea unor obiecte vestimentare complet diferite. Dimpotriva!
   Putem sa reinventam oricand tinuta de zi adaugand niste accesorii in functie de evenimentul la care participam.
    Putem sa le purtam cu tocuri mai mici sau mai inalte pentru un plus de eleganta.
    Exista vreun motiv care sa ne impiedice sa purtam rochii? Nu cred...
    Trebuie doar sa alegem modelul potrivit siluetei noastre si totul devine mai usor. Parol!
    



    Eu am ales sa port rochia Pimkie in cel mai simplu mod.
    Materialul sau este usor, comd si din fericire nu se sifoneaza asa ca o consider perfecta pentru a fi purtata la temperaturi ridicate. 
    Am optat pentru niste sandale cu talpa joasa si am accesorizat-o doar cu niste bratari, palariuta despre care va vorbisem mai sus si nelipisitii ochelari de soare.



    
Am purtat:
Rochie Pimkie Julls Grey - din pacate nu mai este pe stoc dar aici gasiti o multime de modele pentru orice buzunar si orice silueta;
Bratari - Soufeel;
Restul elementelor - random.


    Voi ce tinute purtati vara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like