OOTD: Summer power

marți, iunie 30, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Nu stiu voi cum sunteti dar eu, cand ma gandesc la zilele de vara simt cum mi se incarca bateriile. Poate pentru faptul ca imi amintesc de frumoasele vacante pe care le petreceam in aer liber, stand toata ziulica la strand ca o ratusca in apa sau pentru ca sunt nascuta vara. Nu stiu exact care e motivul dar de fiecare data cand incepe sezonul estival simt ca totul devine usor, realizabil, ma simt puternica, simt cum coama leutului se infoaie si ma transform intr-o alta persoana. Imi place vara, imi place sentimentul pe care mi-l ofera.
    Si chiar daca vara nu mai e la fel ca pe "vremea mea", asta nu ma impiedica sa o indragesc. Chiar daca zilele mohorate s-au cam inmultit, acum stiu sa aperciez si mai mult o zi frumoasa si incerc sa profit cat mai mult de ea.
    Una dintre aceste zile a fost sambata. M-am trezit, m-am uitat pe geam... ceata: O sa fie sau n-o sa fie o zi frumoasa? Mai vedem....
    In timp ce asteptam, imi pregateam tinuta pentru o noua sedinta foto. Ochisem lanul de grau si ideea imi incoltise in minte: voi purta #ceamaifrumoasacamasaincarouri, o pereche de jeansi inchisi la culoare si bocancii. Chiar daca o sa am parte de noroi, n-o sa ma las si o sa bifez locatia.
    Intre timp, soarele incepea sa isi faca simtita prezenta iar in momentul in care am fost convinsi ca o sa putem profita de frumusetea peisajului am zbughit-o afara.
    Rezultatul? Sper sa fie pe placul vostru.









Am purtat:
CAMASA PIAZZA ITALIA COLLE PINK - din pacate nu mai este pe stoc dar aici gasiti cateva modele similare;
Jeans, maieu - random;
Palarie - H&M;
Bocanci - Miniprix;
Bratari - Soufeel.



    Cam atat pe ziua de azi.
    Acum, sunt curioasa... cat de mult iubiti voi vara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like