Review: Manhattan Glowing Goddes Shimmer Powder & Khol Kajal eyeliner

joi, iunie 25, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre primele mele produse cosmetice Manhattan primite de la iwishcosmetics.ro.
    M-am bucurat in momentul in care am vazut propunerea de colaborare si va spun sincer ca, navigand pe site  mi-a fost greu sa aleg produsele pe care sa le testez. De ce? Pentru ca au destul de multe produse pe care nu le-am vazut in magazinele fizice de pe plaiul nostru.
    Totusi, produsele Manhattan au fost cele care mi-au atras atentia pentru ca stiu ca sunt destul de laudate asa ca am ales un sortiment care sa-mi coloreze obrajorii si unul care sa-mi accentueze privirea. 


    Trebuie sa recunosc ca mi-a fost teama cand m-am decis asupra pudrei MANHATTAN GLOWING GODDESS SHIMMER POWDER 15g MOROCCON SUN deoarece uneori exista posibilitatea ca produsul sa ajunga in posesia clientului ca dupa un meci de fotbal. Ei bine, in cazul meu, produsele au fost atat de atent ambalate incat mi s-a parut ca a trecut o vesnicie pana am reusit sa elimin toate straturile de protectie. Paza buna.... 
    Consider ca vara este sezonul perfect pentru nuantele pe care le-am ales. Putem sa apelam la un contur mai intens, la nuante sidefate fara sa ne facem probleme ca e prea mult (sau cel putin asta se intampla in cazul meu).
    Imi place sa folosesc nuante "brozante" iar toamna/iarna ma intorc la rozaliul care ma avantajeaza in sezonul rece.
    Glowing Goddess mi se pare ca poate fi folosit cu succes atat de noi, cele cu ten alb ca laptele cat si de cele mai norocoase, cu ten masliniu. Are niste nuante minunate pe care le admir de fiecare data cand il folosesc.
    Ambalajul sau m-a impresionat in cel mai placut mod. Desi este un produs ieftin - 17 lei, producatorul a decis sa investeasca si in calitatea materialului plastic din care este confectionat. Acesta este gros si pare rezistent (sper sa nu ii testez prea curand rezistenta...).


    Cele patru nunate sunt destul de pigmentate iar nuanta iluminatorului are irizatii aurii. Ce poate fi mai frumos?


    Swatch fara blitz:


    Swatch cu blitz:



    Mie imi place sa ma joc cu pensula peste nuantele sale, sa le amestec si apoi sa le aplic iar la sfarsit sa iluminez putin zona pometilor. Efectul e de milioane.
     Nuantele sale sunt sidefate, fara bucatele de sclipici asa ca nu trebuie sa va faceti griji in privinta aspectului de glob disco. Acesta arata decent si poate fi purtat cu succes si in timpul zilei.
    Sunt foarte multumita de rezistenta lor - pe tenul meu mixt rezista cu succes si 10 ore inclusiv in perioada caniculara. Nu am nimic de obiectat la adresa sa.
    Este buildable, asa ca daca vi se pare ca nu ati aplicat o cantitate suficienta, puteti reveni fara nicio problema si cu al doilea strat fara ca tenul vostru sa para incarcat.
     Cantitatea sa generoasa de 15 grame o sa ma faca sa il folosesc intens pentru o buna bucata de vreme si cred ca va fi inclus intr-un Pan Project pentru a fi sigura ca il voi termina in timpul perioadei sale de valabilitate (30 luni).

    Al doilea produs pe care l-am ales, a fost MANHATTAN KOHL KAJAL EYE LINER  nuanta Plummy pentru ca mi-am amintit de vechea mea pasiune - movul pruna. In momentul in care l-am vazut am auzit clopotelul imaginar: Ding! Ding! -  Acesta e alesul!


    Nuanta sa este exact asa cum imi imaginasem, un mov frumos, care sa-mi evidentieze privirea.


    L-am supus testelor, in stilul caracteristic si am observat urmatoarele:
    Nuanta sa este intensa si este foarte usor de aplicat indiferent daca il aplicam cu sau fara primer, cu sau fara un fard de baza. Rezistenta sa este prelungita cu ajutorul primerului pana la 8 ore, fara primer ne putem lauda cu o rezistenta de aproximativ 5 ore dupa care intensitatea sa se diminueaza (mentionez din nou faptul ca nu am pleoape uleioase iar fardurile rezista foarte bine indiferent de conditiile atmosferice")".
    Nu se intinde si este usor de "manevrat".
    De fiecare data reusesc sa il demachiez foarte usor cu ajutorul unei lotiuni micelare, fara sa-mi agresez pielea.
    Am reusit sa il ascut fara surprize, chiar daca mina sa este moale, nu s-a rupt, nu mi-a creat probleme.
    Noul meu camarad are un pret de 7 lei si  valabilitate de 12 luni de la deschidere.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste produse. Raportul calitate/cantitate/pret este excelent si zau ca m-au tentat si altele.
    Pentru a fi la curent cu toate noutatile iwishcosmetics.ro puteti sa ii urmariti si pe fan page-ul lor pe care il gasiti aici.

    Voi ce parere aveti despre produsele Manhattan? Nu-i asa ca sunt tentante?

Kiss Kiss Dee
    
   

You Might Also Like