Review: Tus ochi semi-permanet Laura Clauvi & Tus buze semi-permanent Laura Clauvi

joi, iunie 18, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint doua produse care m-au cucerit de la prima aplicare. Stiu ca am inceput cu concluziile dar zau ca nu am putut sa ma abtin.
    Cred ca toate ne dorim ca in momentul in care ne machiem sa folosim cat mai putine produse, care sa reziste cat mai mult. Trebuie sa recunosc ca eu sunt una dintre persoanele care, mereu pe graba, aloca maxim 10 minute machiajului dupa care iese in glorie/alergare usoara din casa.
    Nu sunt fan straturi peste straturi, primere si nebunii. Folosesc fondul de ten (doar in zile foooarte caluroase pudra) putin blush, pentru machiajul ochilor farduri (adesea uit de primer si il folosesc la fel, in zilele foarte calduroase - trebuie sa mentionez ca nu am pleoape uleioase) iar buzele-mi sunt colorate cu ajutorul unui ruj care imi doresc sa reziste cel putin patru ore. Nu umblu cu portfardul dupa mine dar trebuie sa recunosc ca sunt o norocoasa deoarece tenul nu imi face probleme astfel incat sa fiu nevoita sa imi reimprospatez machiajul.
    Intotdeauna mi-a placut sa imi accentuez privirea cu ajutorul unui contur (eyeliner) si trebuie sa recunosc ca aceasta etapa este cea care imi ia cel mai mult timp. Trebuie sa fiu atenta pentru ca degeaba iti place sa aplici eyeliner daca acesta este inegal, prea gros sau "tremurat". 
    In general foloseam eyeliner gel dar imi plac foarte mult si cele carioca deoarece sunt la fel de usor de folosit (dar lenesa din mine afirma - nu trebuie sa spalam pensula).
    Asadar si prin urmare, in momentul in care mi s-a propus sa testez cateva produse Laura Clauvi, privirea mea s-a indreptat direct spre carioci. Si daca atentia mi-a fost atrasa de tusul de ochi semi-permanent no.03 Gey, m-am gandit ca si buzele mele ar putea beneficia de acelasi tratatament asa ca am ales si un contur buze care se lauda cu o rezistenta de invidiat.
    In clipa in care am receptionat coletul, am admirat produsele si le-am pus la treaba fara sa stau pe ganduri.


    Ambalajul este confectionat din material plastic iar cele doua minuni sunt usor de manevrat.
    Varful este subtire si datorita lui, trasarea conturului este usoara si precisa. 



Swatch:


       Acum sa trecem la detaliile care ne intereseaza cel mai mult.
   Tusul semi-permanent Laura Clauvi  a fost o surpriza deosebit de placuta. Daca la inceput ideea de semipermanent m-a speriat, mi-am luat inima-n dinti spunandu-mi ca trebuie sa am incredere, ca nu ma va dezamagi.
    Si asa a fost! Nuanta pe care am ales-o e perfecta pentru un machiaj de zi care rezista 12 ore fara retusuri. Dupa cum spuneam, nu folosesc intotdeauna primer dar noul meu prieten nu a avut nimic de obiectat in aceasta privinta. A stat la locul sau fara sa imi creeze nicio problema. Zilele trecute m-a prins o ploaie torentiala iar in momentul in care am ajuns acasa ma asteptam sa am un look asemantor cu al lui Marilyn Manson. Ei bine, nu a fost asa. Tusul meu era la locul lui ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.
    Pe cat este de rezistent, pe-atat de usor il demachiez. Folosesc apa micelara si nu trebuie sa insist sau sa imi agresez pielea. Dansul se lasa sters fara nicio problema.
    Nu crapa, nu mi-a creat nicio problema.
    Are o cantitate de 1 ml, o valabilitate de 12 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret de 29.50 lei.

    Tusul contur buze semi-permanent Laura Clauvi no. 05 - Blush a fost a doua descoperire care m-a facut sa zambesc. Mi-am dorit un produs care sa prelungeasca rezistenta rujului pe care il port si am ales un rosu intens pentru ca stim ... daca ai un contur de buze de calitate, nu o sa ai parte de surprize neplacute.
    Datorita varfului sau subtire aplicarea este precisa asa ca nu am nevoie de retusuri suplimentare.
    L-am aplicat pe toata suprafata buzelor, dupa care am aplicat rujul si pot sa spun ca dupa 4 ore acesta arata impecabil (trebuie sa mentionez si faptul ca in acest timp am baut cafea, am rontait cate ceva si am mancat mere in stilul reclamelor Blend-a-med, adica muscat sanatos). Dupa aceasta perioada intensitatea sa s-a mai diminuat dar si a trebuit sa reimprospatez culoarea dar conturul a ramas nemiscat si dupa 10 ore. Perfect!
    Am incercat sa il folosesc si e post de lip stain dar am simtit o usoara senzatie de uscare si am aplicat rapid balsam de buze pentru ca prefer sa am buze hidratate si sa reimprospatez culoarea decat nuante intense si buze uscate.
    Sunt foarte multumita atat de calitatea sa cat si de nuanta pe care am ales-o.
    In cazul in care va tenteaza, mica minuneare o cantitate de 1 ml poate fi achizitionata de aici la un pret de 29.50 lei.
    In concluzie, sunt deosebit de placut impresionata de cele doua produse care primesc un mare DA din partea mea. Daca aveti nevoie de niste produse care sa fie rezistente... Bazinga! Produsele Laura Clauvi sunt solutia!

Voi ati folosit aceste produse?
Ce parere aveti despre ele? Ce va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like