InstaMania #35

luni, iulie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Suntem aproape de mijlocul lui Cuptor care isi arata "calitatile" din ce in ce mai des. Profitam de temperaturile de vara, incercam sa ne protejam de razele necrutatoare si zambim. E vara! Am asteptat-o cu atata sete!
    Si daca e vara si mai e si o zi frumoasa/nemiloasa de luni, va invit la o noua portie din InstaMania. 
    Am avut parte de doua saptamani intense si mi se pare ca a trecut o eternitate de la ultimul episod. Nu ma plang si incerc sa ma bucur de aceasta perioada plina.
    Sa-i dam drumul!


   Nu puteam sa incep decat cu frumosul Sibiu.


    Dupa cum va spuneam pe fan page, Deena m-a imbatranit/sarbatorit mai devreme dar nu pot spune ca m-am suparat. Cum as putea sa ma supar cand vad atatea bunatati? 
    Stiu ca am mai spus-o si probabil ca o voi mai spune (cel putin) pana la ziua mea: Draga mea iti multumesc pentru tot! Iti multumesc pentru ca esti mereu atenta, iti multumesc pentru ca esti acolo chiar si in momentele in care nu ma simt atat de optimista pe cum te-am obisnuit, iti multumesc pentru ca esti TU!
    

    In zilele calduroase un smoothie ma energizeaza si ma racoreste. Combinatia din ultimele saptamanai a fost: mar, spanac si uneori cate un morcovel.


    Destinatie de weekend. Abia astept sa va povestesc cate ceva despre aventura noastra.


    Romania magica. In drum spre lacul Avrig, prin muntii Fagaras.


    Rhododendron frumos si un fluturas si mai frumos.


   In urma cu cativa ani muream de ciuda cand vedeam poze cu clopotei frumosi pentru ca eu nu-i vedeam niciodata. Ei bine, acum ma bucur si-i admir la fiecare excursie. Gingasia intruchipata!


    In momentul in care am vazut ca inghetata Gelatelli a revenit in magazinele LIDL era sa chiui de bucurie. Varianta cu frisca si tiramisu e un vis. Trebuie sa o incercati!


    Relaxare la ceas de seara...


    E sezonul lor, al pepenilor! Noi iubim aceasta perioada si incercam sa profitam cat mai mult de aromele sale.


   Mereu pe drumuri! Yay!


    O poza cu bocancii in timpul unui popas. E greu la deal dar e o experienta minunata. Fiecare minutel merita!


    Inca o bucatica din Romania magica! Varful Cheia Bandei - 2381 m.


    Rasfat de duminica. Am constatat ca nu mai am cacao pentru a pudra tiramisu-ul asa ca am folosit fulgi de ciocolata alba. Yummy!


    Gustul copilariei. Nicio vara fara inghetata Panda! Ma bucur ca aroma sa nu a fost modificata odata cu treceera anilor.


    S-a terminat? Da, s-a terminat... Episodul cu numarul 35 a ajuns la final...
    Sper ca v-a placut si daca doriti sa vedeti mai multe poze mai mult sau mai putin interesante, nu uitati ca ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like