Preferatele lunii iunie

joi, iulie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit si luna lui Cuptor iar eu ma mir (din nou) de modul in care timpul se joaca cu noi. Cred ca joaca e putin spus... fuge de noi, cred ca acesta ar fi un termen mai potrivit.... Mi se pare ca incep sa va plictisesc cu introducerile care mereu spun acelasi lucru (sau cel putin asa mi se pare, ba chiar si eu ma satur uneori de mine) dar... ce sa fac, sunt o plangacioasa care incearca sa impace si lupul si capra si varza si adesea rezultatul ecuatiei este oboseala. 
    Sa va mai spun ca visez la o vacanta? N-are rost. Mai bine ne intoarcem la oitele noastre, respectiv preferatele lui Ciresar.


    Daca la inceputul lunii incepeam sa ma panichez din cauza faptului ca mi se parea ca nu am suficient de multe produse cu SPF ridicat, in ultimele doua saptamani m-am potolit. Inca nu am reusit sa achizitionez crema perfecta cu SPF 50 dar trebuie sa va spun ca sunt extrem de multumita de  Vichy Capital Soleil FPS 30 despre care v-am povestit aici.
    Datorita faptului ca le-am cam ignorat, pielea manuntelor mele a inceput sa imi atraga atentia asa ca am revenit la vechea mea prietena Neutrogena si va spun cu mana pe inima ca povestea noastra de dragoste continua si in zilele noastre. Da, da, da!
    Pentru rasfatul corpului am folosit aceleasi produse pe care le-ati mai vazut asa ca nu le-am mai inclus in peisaj dar am facut o descoperire majora in ceea ce priveste rasfatul parului: balsamul Garnier Ultra Doux - Honey Treasures care este un vis! Daca nu l-ati incercat pana acum, va rog sa-i dati o sansa! E un produs ieftin eficient iar parul ramane inmiresmat pentru o lunga bucata de vreme. Pure love!


    Ochisori conturati si buze colorate cu ajutorul produselor Laura Clauvi? Da, va rog! V-am prezentat cele doua produse sugubete aici si de atunci le tooot folosesc.
    Produsele Manhattan pot fi incadrate tot la capitolul descoperiri. V-am povestit despre ele aici.
    Preferata momentului in materie de unghiute e Laura Clauvi - Flashy Pink. Are o nuanta deosebit de placuta, e foarte rezistenta si nu am nimic de obiectat la adresa sa.


    La capitolul lectura si relaxare:
- Prietenul perfect a fost o carte interesanta. Mi-a placut stilul "nemtesc" in care a fost scrisa. Scurt si la obiect, fara dulcegarii inutile. Este o carte cu multa actiune, care te tine in priza pana la final.
- Confidentul ... In momentul in care am citit articolul Deenei si am vazut ca Helene Gremillon are un stil asemanator cu cel al lui Kate Morton, am simtit cum incep sa ma manance buricele degetelor. Simteam nevoia sa o devorez! Am avut noroc, pentru ca la ultima noastra intalnire, am si luat-o din raftul bibliotecii Deenei (da, am o zona rezervata cu carti de citit - Diana) si am fugit repejor cu ea acasa. Ei bine, va spun ca doamna Gremillon m-a cucerit! Pe langa faptul ca actiunea cartii se desfasoara in perioada pe care o iubesc, adica pe la 1900 si un pic, in Paris (si zonele adiacente) modul in care e scrisa e de nota 10. Romantica si captivanta, asezonata cu mult mister si un final de milioane. Da, da, da! Daca sunteti pasionate de lectura v-o recomand.
- Cea mai frumoasa carte din lume m-a facut sa exclam: Eric Emmanuel Schmitt, vreau sa citesc toate cartile tale! O lectura usoara, captivanta cu subiecte extrem de ingenioase. Nu ma dau in vant dupa cartile care abordeaza mai multe povestiri care nu au nicio legatura una cu alta dar aceasta, aceasta mi s-a parut geniala! Autorul are o scriitura originala, care nu te lasa sa te plictisesti si te face sa iti para rau ca povestirile sunt atat de scurte. Mi-a placut la nebunie!


    Cam atat pentru Ciresar. Mi s-a parut o luna frumoasa, cu multe descoperiri care mai de care. 
    Voi ce produse ati folosit, avem preferate asemanatoare?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like