Review: Bourjois UNE Skin Matt

joi, iulie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Astazi doresc sa va vorbesc despre un nou produs care s-a strecurat in trusa mea inca de luna trecuta iar acum, a sosit momentul in care sa fie personajul principal al unei postari.
    Daca va amintiti, in urma cu cateva saptamani va spuneam ca am primit cateva produse din partea iwishcosmetics.ro.  Fondul de ten Bourjois UNE Skin Matt se afla printre ele si trebuie sa recunosc ca el a fost primul care mi-a atras atentia. Imi doream foarte mult sa il pun la incercare deoarece nu mai folosisem niciun produs Bourjois care sa fie destinat tenului iar eu eram foarte curioasa.
   Dupa ce am receptionat coletul si am inspectat toate produsele m-am bucurat deoarece eram convinsa ca o sa fiu multumita.



    In primul rand, inculpatul de astazi este sigilat iar acest aspect nu poate decat sa ma bucure. In acest fel sunt convinsa ca nimeni nu si-a manifestat curiozitatea vis a vis de proprietatile sale. Nu am mai fotografiat modul in care este sigilat deoarece eram foarte curioasa daca am facut alegerea corecta in privinta nuantei.
    Avand in vedere faptul ca este vara si tenul meu incepe sa aiba culoare, am ales nuanta M11. Pot sa va spun ca ma bucur ca am facut aceasta alegere pentru ca, chiar daca acum este putin mai inchisa decat tenul meu, in curand va ajunge sa ma multumeasca. Oricum, nuanta pe care am ales-o se adapteaza asa ca nu trebuie sa ma chinui in momentul in care il aplic.
    Dupa cum puteti observa produsul este ambalat intr-un tub din material plastic moale, usor de manevrat si are 30 ml.




    Sistem de dozare:



    O noua premiera pentru mine a fost finish-ul mat. Nu am mai folosit pana acum un produs de acest gen deoarece prefer produsele care sa ofere luminozitate tenului dar, avand in vedere faptul ca se anunta o vara caniculara (care a si venit) mi-am spus ca un produs de acest gen ar fi optiunea ideala pentru o zi torida. Imi doresc un ten care sa nu straluceasca dupa ce temperaturile depasesc 25 de grade.
    Ei bine, pot sa va spun ca pana in prezent produsul isi face treaba cu brio. Dupa cum v-am mai spus si in alte postari, tenul meu nu este pretentios, e doar mixt si nu are "scapari" care sa imi dea batai de cap.  Aplic fondul de ten dimineata si dupa 10 ore tenul meu arata impecabil. Nu am nevoie de pudra, finish-ul sau mat se mentine pe parcursul intregii zile.
   Est un produs destul de consistent si se usuca destul de repede asa ca in momentul in care il aplicati trebuie sa fiti destul de agere pentru a nu va trezi cu urme inestetice. Eu cel mai bine il aplic cu degetele, am incercat si beauty blenderul dar nu ne-am inteles prea bine.
    Are o acoperire medie si trebuie sa recunosc ca in aceste zile toride am simtit nevoia unui produs mai usor care sa nu se simta pe piele absolut deloc. In schimb, consider ca este perfect pentru un machiaj de seara.
    Swatch:

    Aroma sa este placuta, dar nu este puternica iar acest aspect ma bucura.
    Din pacate nu are FPS dar folosesc o crema care sa imi ofere protectie si va indem si pe voi sa faceti acelasi lucru. Indiferent daca iesiti din casa si mergeti pana la un magazin, la serviciu sau la piscina, folositi SPF. Cu cat mai mare cu atat mai bine!
    Pe ambalaj este mentionat faptul ca 98.9% din ingrediente sunt naturale dar lista acestora nu este de gasit. Acesta este singurul minus pe care as putea sa i-l ofer.
    In cazul in care UNE v-a atras atentia, doresc sa va spun ca are o valabilitate de 12  luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret de 26 lei.

In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest produs. Eram sigura ca Bourjois nu ma va dezamagi si am avut dreptate. Raportul calitate/cantitate/pret merita luat in considerare si UNE Skin Matt primeste un mare DA din partea mea.

    Voi ce parere aveti desppre produsele Bourjois? Ati folosit UNE Skin Matt?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like