Soufeel si o poveste de vara

marți, iulie 07, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu mai este un secret faptul ca indragesc bratarile care spun o poveste, charm-urile simpatice si detaliile care le evidentiaza. Le admir, concep diverse povesti iar la sfarsit decid care este urmatoarea poveste pe care sa o port. De aceasta data, am ales o poveste de vara si cred ca motivele sunt evidente.
    Ca de obicei, Soufeel m-a ajutat sa pun in practica poveste mea iar dupa aproximativ 3 saptamani, coletul atent ambalat ma astepta la posta vamala. Nu am avut nicio problema cu ridicarea sa. Un vames simpatic s-a uitat sceptic la coletul in care ii spuneam ca se ascunde o bratara dar in momentul in care i-am spus ca produsul e atent ambalat si securizat si ca poate fi oricand verificat m-a lasat sa plec fara sa mai fie nevoie sa desfac si sa expun "pravalia".
   Cred ca am ajuns la a patra colaborare cu Soufeel si intotdeauna m-am bucurat sa observ ca produsele pe care le-am ales sunt ambalate impecabil, fiecare avand punguta sa, codul de identificare si bineinteles, cutiuta adorabila cu semnatura lor.



    Dar, sa trecem la detaliile care va intereseaza pe voi nu? Continutul coletului.
   Ei bine de aceasta data am optat pentru o bratara simpla, pentru ca imi plac foarte mult si mi se par deosebite.



    Am ales patru charm-uri si un lantisor de siguranta (toate confectionate din argint 925) pentru ca acum sunt atenta si la acest detaliu deosebit de important si vreau sa ma asigur ca nu o sa pierd frumoasa-mi bratarica.
   Sunt nascuta in iulie, iar povestea mea de vara trebuia sa contina si acest mic detaliu. Charm-ul meu e frumos si inscriptionat foarte delicat cu luna lui Cuptor.
   

     Pentru ca toata lumea stie ca iubesc calatoriile, am ales un geamantan rosu ca focul, sa-mi surada norocul. Este atat de simpatic incat uneori imi vine sa-l port doar pe el.


    In fata acestui charm nu am putut sa rezist. E atat de delicat incat m-a convins pe loc. Floricele bleu pentru o vara senina...


   Dragoste si noroc intr-un singur charm? Da, va rog! E un talisman norocos si ma bucur ca mi-a iesit in cale. 



    Lantisorul de siguranta este simplu si foarte atent lucrat, imi place.




      O poveste frumoasa, cu lucrurile la care tin. 
    Sa va spun un secret: le iubesc pe tot parcursul anului, nu doar vara! Shhhh!

    Ce parere aveti despre noua mea bratara? Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss Dee

    Ah! Era sa uit! In cazul in care va tenteaza charm-urile Soufeel, am un cod de discount pentru voi -  diana5 si veti beneficia de un discount de 5% din valoarea comenzii.
    In cazul in care nu stiati, daca plasati o comanda cu o valoare mai mare de 50$ transportul este gratuit si in cazul in care nu sunteti multumite de alegerile facute politica de retur este de 365 zile.
    Soufeel - For Every Memorable Day


You Might Also Like