Vinerea imbulinata #62

vineri, iulie 17, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, e zi de imbulinare!
    Daca pana acum temperaturile au fost decente, luna iulie ne demonstreaza ca e a lu' Cuptor. Si daca e soare, cald si foarte cald care e culoarea de care trebuie sa profitam? Raspunsul meu e - 100% galben.
    De cand ma stiu imi place la nebunie galbenul si il port cu drag mereu. Imi plac nuantele deschise, galbenul acela solar si astazi l-am abordat pentru episodul nostru imbulinat.
    Sper sa va placa!






Am folosit:
Oja Alessandro - nu am un unumar deoarece s-a facut nevazut de pe ambalaj....
Oja Rimmel - no. 873;
Oja Laura Clauvi - Flashy Pink;
Oja Flormar - no. 424;
Top Coat - 3D Farmec.


    Cam atat pe ziua de azi.
    Voi ce parerea aveti despre galben? Va place? Il purtati?

Kiss Kiss Dee

P.S.:Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.

You Might Also Like